Wszyscy zawodnicy próbowali szczęścia, ale nikomu nie udało się dogonić Stéphane’a Sarrazina, któremu pierwszego dnia udało się wypracować sobie wystarczającą przewagę, aby zapewnić sobie drugi etap. Frédéric Comte (Citroën C4 WRC) próbował dogonić lidera imprezy, zanim został uwięziony na długiej trasie La Côte? Praz de Lys? Sommand, gdzie był zmuszony zatrzymać się na pięć minut, aby zmienić koło. Jean-Marie Cuoq (Ford Focus WRC) odziedziczył drugie miejsce i próbował wszystkiego, aby dogonić kierowcę Peugeot. Liderowi mistrzostw ostatecznie zabrakło 16 sekund do zwycięstwa, ale umocnił swoją pierwszą pozycję w klasyfikacji kierowców. Podium uzupełnia Julien Maurin (Fiesta WRC), który po bezproblemowym weekendzie traci dwie minuty do lidera wyścigu.
Gillesa Nanteta (Porsche 997 Cup) zajmuje czwarte miejsce ze stratą ponad minuty do podium, a pierwszą piątkę zamyka Pierre Roché (Mini Countryman). Freddy Loix zajął szóste miejsce po tym, jak jego rywale w 207 S2000 odpuścili w słynnym SS7. Bryan Bouffier wycofał się z wyścigu po wyjechaniu z trasy na siódmym miejscu, natomiast Cédric Robert stracił dwie minuty z powodu przebicia opony. Patrick Rouillard może w ten sposób podnieść swoim Porsche 997 GT3 na siódme miejsce, kończąc wyścig o siedem sekund przed Frédéricem Comte. Kierowca Citroëna w ostatniej fazie zawodów odzyskał przewagę nad Anthonym Cossonem (Porsche 997 Cup) i Ludoviciem Galem (207 S2000).
Zapoznaj się z raportem Rajd samochodowy Mont-Blanc Morzine w kolejnym numerze AUTOhebdo, od wtorku w wersji cyfrowej na iPada, PC i Mac, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)