Biorąc pod uwagę śniadanie Corcieux o godzinie 20,39:XNUMX, piloci Vosges-Grand Est wykazali się odwagą.
Uwięziony na jednym ze słynnych nawrotów pod górę Quentin Giordano (Polo GTI R5-Sarrazin Motorsport) stracił do Bonato niecałe 6 sekund. Kierowca C3 Rally2 skorzystał z okazji, aby ponownie skontaktować się z liderem wyścigu rallye. Zmuszony do ataku, aby stworzyć nową przewagę, Giordano uzyskał najszybszy czas na SS 7, wyprzedzając Bonato o 0,6 sekundy.
Ten ostatni niestety utknął w pierwszym przejściu Pays d'Ormont.
Délesté de la menace Bonato, Giordano doit maintenant se méfier de William Wagner (Polo GTI R5-Sarrazin Motorsport) et de Nicolas Ciamin (i20 N Rally2-Hyundai Konkurs 2C).
Zaatakowany na 4. miejscu przed Quentinem Gilbertem (C3 Rally2-CHL Sport Auto) Hugo Margaillan (C3 Rally2-CHL Sport Auto) jest gotowy wychwycić najmniejszy błąd kierowców jadących przed nim.
Ofiara „przyłożenia” i przebicia opony w SS 7, Adriana Fourmaux (Fiesta Rally2-Sarrazin Motorsport) nie szczędziła wysiłków, aby zbliżyć się do Gilberta po problemach z silnikiem na pierwszym etapie.
Zmuszony do zdobycia dużych punktów, aby utrzymać nadzieje na tytuł w Rajdowym Pucharze Stellantis Motorsport, Léo Rossel (208 Rally4-Rossel Compétition) zachował kontrolę nad formułą awansu, wyprzedzając Térence’a Calleę (208 Rally4-Sarrazin Motorsport) i Réhane Gany (208 Rally4-Lycée Saint-Vallier).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)