Konkurencja klientów w Stellantis Motorsport skupia całą działalność handlową francusko-włosko-niemiecko-amerykańskiej grupy, a przede wszystkim rallye z programami Citroën C3 Rally2, Peugeot 208 oraz Opel Corsa Rally4 i Corsa-e Rally. W niezwykle konkurencyjnym sektorze podejście Stellantis Motorsport „Customer Racing” wykorzystuje wszystkie oficjalne programy grupy i lokalną jedność Centrum Umiejętności Satory, aby zaoferować unikalne podejście.
Przeszedł przez Rajdowe Mistrzostwa Świata za czasów Sébastiena Loeb, Didier Clément jest obecnie dyrektorem ds. konkurencji w firmie Stellantis. Jeśli stan umysłu pozostaje taki sam, jak w przypadku osiągów silnika, nasz rozmówca wyjaśnia specyfikę takiego działu dla producenta. „ Lorsque l’on gère un programme en Championnat du monde et que nous avons la charge d’une voiture comme celle de Sébastien Loeb et Daniel Elena, nous sommes complètement concentrés sur l’équipage pour optimiser tous les détails qui amènent de la fiabilité et de la performance sur la voiture. D’importants moyens sont déployés pour disposer de nombreuses informations avec l’exigence de régler la voiture pour un, deux, voire trois équipages en fonction du nombre de voitures officielles engagées par la marque. Il s’agit d’une approche de perform
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)