Bez oficjalnej kierownicy w tym roku do grania głównych ról WRC, Andreasa Mikkelsena powierzono mu rozwój opon Pirelli z myślą o powrocie jako wyłączny producent mistrzostw świata tego producenta w roku 2021.
Norweski kierowca odbył w ten sposób kilka sesji za kierownicą Citroëna C3 WRC prowadzonego przez zespół Saintéloc Racing z Saint-Etienne, zanim wziął udział w sesji próbnej wyścigu Rajd samochodowy z Włoch i Sardynii na początku miesiąca.
Pojawiło się zatem pytanie, czy byłemu kierowcy Volkswagena uda się wziąć udział w pełnych zawodach z Citroënem przed końcem roku, co wydaje się być w przygotowaniu podczas rajdu na Monzy zaplanowanego na koniec sezonu (4 grudnia 6 r.). -XNUMX). ).
« Rozmawiamy o występie na Monzy z Pirelli, – podaje Mikkelsen na stronie internetowej WRC. Miałoby to sens, to domowy rajd Pirelli. Fantastycznie byłoby zabrać ten samochód i te opony na ostatnią rundę tegorocznego WRC. »
Wcześniej Mikkelsen mógł także wystartować w rundzie Ypres w Belgii (20-22 listopada) za kierownicą Skody Fabia Rally2 Evo, dla której przeprowadził także część przejazdów rozwojowych.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)