Citroën podszedł do Rajd samochodowy Niemiec 2019 z motywacją i optymizmem. Wydawało się, że problemy z prędkością na asfalcie zostały rozwiązane po trudnym Tour de Corse zeszłej wiosny. Niestety, The Reds zanotowali mizerny wynik: Sébastien Ogier siódmy, Esapekka Lappi ósmy.
Mimo swojego talentu Francuz nigdy nie był w stanie dotrzymać tempaOtt Tanak (Toyota) I Thierry Neuville (Hyundai), jusqu’à une crevaison fatidique lors de l’ES15. Remonté septième après une consigne d’équipe obligeant Esapekka Lappi à pointer en retard au parc d’assistance, le sextuple champion accuse Strata do estońskiego lidera wynosi 40 punktów.
To było wyzwanie @ADACRally a jeśli nasze załogi nie osiągną takich wyników, na jakie zasługują, wrócimy silniejsi! pic.twitter.com/3JJ2JlBZLj
— Citroën Racing (@CitroenRacing) 25 sierpnia 2019 r.
Pierre'a Budara, dyrektor generalny Citroën Racing, dostrzega niedociągnięcia zespołu. „Właściwie myśleliśmy, że zrozumieliśmy przyczynę naszego słabego występu na Korsyce i naprawiliśmy sytuację przed nowym spotkaniem na asfalcie, podczas którego mieliśmy nadzieję odegrać wiodącą rolę, ale musieliśmy przyznać, że tak nie było.
W ten weekend byliśmy bliżej liderów, ale wciąż zbyt daleko, aby być z tego zadowoleni. Wyraźnie coś przeoczyliśmy w naszych przygotowaniach, rzuca z goryczą Pierre Budar.
To dla nas bardzo zły wynik. Mieliśmy nadzieję, że uda nam się powalczyć o duże punkty. Okazuje się, że nie zapewniliśmy naszym kierowcom samochodu, który mógłby to zrobić. Wygląda na to, że nasi przeciwnicy poczynili postępy szybciej od nas.
Dwie dziury zostały złapane w budzącej grozę bazie wojskowej po lewej stronie @Sebogier. spadł na 8. pozycję, a jego nadzieje na podium zniknęły. @EsapekkaLappi ogólnie zajął 7. miejsce, ustanawiając kilka czasów odzwierciedlających poczyniony postęp #C3WRC
https://t.co/GIRMKRAWh0
https://t.co/U5Fx5skpnN pic.twitter.com/Dcelgc97qH— Citroën Racing (@CitroenRacing) 24 sierpnia 2019 r.
Musimy podwoić nasze wysiłki. Musimy być w stanie sprawić, że samochód będzie ewoluował znacznie szybciej. Do tego będziemy dążyć w kolejnych rundach. »
Szanse na tytuł dla duetu Ogier-Ingrassia są nadal obecne, ale zbocze jest śliskie. „Oczywiście, to nie jest dobry występ w mistrzostwach dla Sébastiena i Juliena.
Dopóki nie będziemy w stanie zapewnić im samochodu zdolnego do walki, nie będą w stanie poprawić swojej pozycji w mistrzostwach. Aby zdobyć mistrzostwo, nie można polegać wyłącznie na szczęściu. »
Skoncentrowani i w pełni zaangażowani: tak jeżdżą nasze załogi #C3WRC! #WRC pic.twitter.com/r5Y8P4amXU
— Citroën Racing (@CitroenRacing) 24 sierpnia 2019 r.
Aby uniknąć rozpaczy, ludzie z podwójnej jodełki udają się do Turcji na testy przed rajdem (12-15 września). „Testujemy, aby przygotować się na występ w Turcji w przyszłym tygodniu i tak się stało będziemy walczyć do końca sezonu ze spójnością, zaangażowaniem i pasją. " To będzie konieczne.
Zapoznaj się z analizą Rajdu Niemiec przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze nr 2231 AUTOco tydzień, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)