Budar: „Bardzo zły wynik Citroëna” w Niemczech

Dyrektor Citroën Racing przedstawia pragmatyczną analizę wydarzenia, w którym samochody C3 WRC po raz kolejny wykazały deficyt wydajności w porównaniu z innymi samochodami.

opublikowany 26/08/2019 à 15:01

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Budar: „Bardzo zły wynik Citroëna” w Niemczech

Citroën podszedł do Rajd samochodowy Niemiec 2019 z motywacją i optymizmem. Wydawało się, że problemy z prędkością na asfalcie zostały rozwiązane po trudnym Tour de Corse zeszłej wiosny. Niestety, The Reds zanotowali mizerny wynik: Sébastien Ogier siódmy, Esapekka Lappi ósmy. 

Mimo swojego talentu Francuz nigdy nie był w stanie dotrzymać tempaOtt Tanak (Toyota) I Thierry Neuville (Hyundai), jusqu’à une crevaison fatidique lors de l’ES15. Remonté septième après une consigne d’équipe obligeant Esapekka Lappi à pointer en retard au parc d’assistance, le sextuple champion accuse Strata do estońskiego lidera wynosi 40 punktów.

 

Pierre'a Budara, dyrektor generalny Citroën Racing, dostrzega niedociągnięcia zespołu. „Właściwie myśleliśmy, że zrozumieliśmy przyczynę naszego słabego występu na Korsyce i naprawiliśmy sytuację przed nowym spotkaniem na asfalcie, podczas którego mieliśmy nadzieję odegrać wiodącą rolę, ale musieliśmy przyznać, że tak nie było. 

W ten weekend byliśmy bliżej liderów, ale wciąż zbyt daleko, aby być z tego zadowoleni. Wyraźnie coś przeoczyliśmy w naszych przygotowaniach, rzuca z goryczą Pierre Budar.

To dla nas bardzo zły wynik. Mieliśmy nadzieję, że uda nam się powalczyć o duże punkty. Okazuje się, że nie zapewniliśmy naszym kierowcom samochodu, który mógłby to zrobić. Wygląda na to, że nasi przeciwnicy poczynili postępy szybciej od nas. 

 

Musimy podwoić nasze wysiłki. Musimy być w stanie sprawić, że samochód będzie ewoluował znacznie szybciej. Do tego będziemy dążyć w kolejnych rundach. »

Szanse na tytuł dla duetu Ogier-Ingrassia są nadal obecne, ale zbocze jest śliskie. „Oczywiście, to nie jest dobry występ w mistrzostwach dla Sébastiena i Juliena. 

Dopóki nie będziemy w stanie zapewnić im samochodu zdolnego do walki, nie będą w stanie poprawić swojej pozycji w mistrzostwach. Aby zdobyć mistrzostwo, nie można polegać wyłącznie na szczęściu. »

 

Aby uniknąć rozpaczy, ludzie z podwójnej jodełki udają się do Turcji na testy przed rajdem (12-15 września). „Testujemy, aby przygotować się na występ w Turcji w przyszłym tygodniu i tak się stało będziemy walczyć do końca sezonu ze spójnością, zaangażowaniem i pasją. " To będzie konieczne.

Zapoznaj się z analizą Rajdu Niemiec przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze nr 2231 AUTOco tydzień, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz