« C’est pourquoi nos essais sont programmés à partir de septembre 2009 », précise Christian Loriaux, directeur technique M-Sport. L’ingénieur belge est le responsable de la conception de la nouvelle voiture, tout comme il a créé les célèbres Focus RS WRC 03, Focus WRC 06 i ich różne ewolucje.
„Od początku musimy pamiętać, że Fiesta S2000 może wystartować w mistrzostwach krajowych i regionalnych, a także w zawodach IRC, ale od początku sezonu 2011 będzie musiała spełnić dodatkowe wymagania specyficzne dla z przepisami WRC pod względem żywotności elementów mechanicznych. » Wiemy bowiem, że w WRC liczba silników, skrzyń biegów, elementów przekładni, układu kierowniczego i innych jest ściśle ograniczona.
„Dlatego nasza Fiesta S2000 będzie musiała być szczególnie niezawodna” – kontynuuje Loriaux, który nigdy nie ma nic przeciwko odrobinie komercyjnego mrugnięcia okiem. To rozumowanie będzie dotyczyło także przyszłego Citroëna S2000, który – choć informacje nie są jeszcze oficjalne – powinien pojawić się w połowie 2010 roku. Na koniec zaznaczmy, że opublikowana dziś rano notatka prasowa pochodzi od M-Sportu, a nie od Forda, ale za homologację pojazdu zajmie się producent.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)