Dwa główne obszary pracy Hyundaia przed Niemcami

Hyundai Motorsport wystartuje w Rajdzie Niemiec po pracy nad zawieszeniem i mechanizmami różnicowymi swojego i20 Coupe, aby móc rywalizować o zwycięstwo po drugiej stronie Renu.

opublikowany 10/08/2018 à 12:24

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Dwa główne obszary pracy Hyundaia przed Niemcami

Niemcy koniecznie przywołują dobre wspomnienia Michel Nandan et Hyundai Sporty motorowe. Oddział konkursowy koreańskiej marki z siedzibą w Alzenau odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w WRC w 2014 roku na niemieckim asfalcie, z sukcesem Thierry Neuville, który także zanotował swój pierwszy triumf na najwyższym szczeblu rozgrywek rallye.

Cztery lata później jest to tytuł mistrza świata, którego pragną zarówno Hyundai, jak i Neuville, obaj prowadzą w rankingach Mistrzostw Świata przed kolejnym spotkaniem w Niemczech, zaplanowanym na przyszły tydzień.

Jest to wydarzenie, z którym Hyundai Motorsport podejmie się po intensywnych pracach nad i20 Coupe, zwłaszcza w punkcie uznanym przez zespoły techniczne marki za „słaby”, po Tour de Corse, jedynej jak dotąd rundzie na asfalcie rozegranej w 2018 roku.

 „Mialiśmy trudności z osiągnięciem dobrych wyników na asfalcie na Korsyce, podkreśla szef zespołu Michel Nandan. Dlatego przeprowadziliśmy testy rozwojowe naszego i20 Coupé WRC, aby osiągnąć postęp w tej dziedzinie.

Nasza praca skupiała się na elementach zawieszenia i mechanizmach różnicowych, aby poprawić wyważenie samochodu. Przed tym rajdem mieliśmy bardziej intensywne, pięciodniowe testy ze względu na różnorodność etapów, które będziemy musieli pokonać. Chcemy wykazać się większą pewnością siebie, ale jestem optymistą, jeśli chodzi o naszą konkurencyjność. »

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz