W ubiegły weekend uważnie obserwowano Citroën Racing o godz Rajd samochodowy z Meksyku. Jeśli C3 WRC udało im się awansować na czołowe miejsca, wykorzystując dobre pozycje na trasie, zwłaszcza powrót Sébastiena Loeb co pozostawiło swój ślad.
Dziewięciokrotny mistrz WRC przejął kontrolę nad wyścigiem, w którym zwyciężył sześciokrotnie, po czym spadł z rankingów po przebiciu opony na SS14. Wystarczająco, aby zbladł jego kolega z drużyny Kris Meeke, który mimo to zajął trzecie miejsce i walczył o zwycięstwo, zanim popełnił kilka błędów, które za bardzo spychały go z czołówki wyścigu.
„Znamy maksymalną prędkość Krisa. Jest niezwykle szybki, oświadczył w rozmowie z AUTO Didier Clément, główny inżynier Citroën Racingco tydzień. Popełniał błędy, które kosztowały go czas, ale nie można powiedzieć, że był zdominowany. Nie ma imponującej i zauważalnej różnicy w poziomie i prędkości. Mogliśmy to zobaczyć, przyglądając się lukom. »
„Dlatego przeprowadzane analizy są czasami nieco szybkie. Czasami podjęcie decyzji o zatrudnieniu pilota wymaga pewnych wyjaśnień. Dyskusje są długie i zawierają drobne punkty sporne. Dokładnie, gdyby analiza pracy kierowcy była tak łatwa, można by to zrobić w 5 minut.”, dodał Didier Clément.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym wywiadem z Didierem Clémentem oraz analizą Rajdu Meksyku przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 2156 AUTOtygodniowo, dostępny już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)