Ce Rajd samochodowy Monte-Carlo 2020 rozpoczęło się od wysokiego napięcia. Wyjechał na pierwszy odcinek specjalny w sobotni poranek na drugim miejscu z tyłu Sebastian Ogier (Toyota), Elfyn Evans (Toyota) rentre au parc d’assistance ce midi en qualité de nouveau leader.
Le Gallois, associé à Scott Martin, a claqué un temps impressionnant dans une ES10 partiellement verglacée. En 20 kilomètres, l’ancien équipage M-Sport a distancé Thierry Neuville (Hyundai) de 13’’8 et Sébastien Ogier de 7’’6, à montes pneumatiques égales !
Stopniowo powiększają się różnice między czołową trójką. Rzeczywiście, Elfyn Evans ma teraz 4”8 przewagi nad swoim kolegą z drużyny, Sébastienem Ogierem, podczas gdy Thierry Neuville będzie musiał ciężko pracować podczas popołudniowej pętli (+16”6).
Z tyłu prawie nic się nie rusza. Sebastiana Loeb (Hyundai) ma prawie dwie minuty opóźnienia i musi rozpocząć monitorowanie powrotu Esapekki Lappi (Ford); ten ostatni cofnął się o prawie pół minuty w dwóch sektorach czasowych.
Za swój debiut w WRC, Kalle Rovanperä (Toyota) unika błędów podczas jazdy, co nie ma miejsca w przypadku innego młodego wilka, Takamoto Katsuty (Toyota). Japończyk uderzył w pobocze podczas SS9 i stracił trzy minuty, czas na odśnieżenie chłodnicy swojego Yarisa.
W WRC 3 debatę nadal dominuje Éric Camilli (Citroën). Francuz, mimo problemów z hamulcami, ma ponad minutę przewagi nad swoim rodakiem Nicolasem Ciaminem (Citroën).
Éric Camilli może się także pochwalić tym, że był pierwszym zawodnikiem na pokładzie samochodu R5, ponieważ Mads Ostberg (Citroën, lider WRC 2) został odrzucony z wynikiem 19”6.
Pierwszy odcinek specjalny w sobotnie popołudnie zaplanowano na 14:08 i odbędzie się śledzić w tekście na żywo na AUTOhebdo.fr.
Klasyfikacja generalna po SS10:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)