Haydena Paddona nie potrwa długo przetrawić rozczarowanie de ne pas avoir été retenu par Hyundai pour piloter la i20 Coupe WRC na zboczach Rajd samochodowy z Finlandii.
Odizolowany przez Craiga Breena, były mieszkaniec koreańskiej drużyny w końcu będzie ewoluował une Ford Fiesta WRC de l’équipe M-Sport Ford, logicznie rzecz biorąc, obok stałych bywalców Elfyna Evansa i Teemu Suninena.
"Jan (Kennard, jego drugi pilot) i bardzo się cieszę, że wróciłem, zwłaszcza że tak trudno było oglądać wyścigi poza siedzeniami, – komentuje Nowozelandczyk.
Firma M-Sport okazała się niezwykle gościnna, nawet w tak krótkim czasie od zawarcia tej umowy, co daje mi wielką pewność, że możemy wspólnie pracować, aby osiągnąć wynik na jednym z moich ulubionych wydarzeń na świecie. »
Ostatni występ kierowcy Kiwi u fińskich potentatów zaowocował w zeszłym roku czwartym miejscem. Ale Paddon zamierza szybko nabrać tempa. „Damy z siebie 110%. – kontynuuje zainteresowana osoba.
Z pewnością osiem miesięcy nieobecności w WRC postawiło nas trochę w defensywie, ale John i ja jesteśmy pewni, że potrafimy przyjechać dobrze przygotowani i blisko liderów.
Za minimalny cel stawiam sobie znalezienie się w pierwszej piątce, ale jak zawsze będę atakował, żeby spisać się jeszcze lepiej. Ostatecznym celem jest bardziej regularny powrót do WRC w 2020 roku.
Jestem w tej chwili w dobrej fazie. Mam jeszcze wiele do osiągnięcia i po prostu potrzebujemy tej szansy. »
Niedawno pojawił się Paddon rallycross (w Titans RX) lub nabył także Hyundaia i30 TCR dla swojej struktury Paddon Motorsport. Nowozelandczyk, który skorzystał z okazji, aby podziękować swojemu partnerowi Hyundaiowi NZ, także od kilku lat prowadzi kampanię na rzecz powrotu swojego kraju do światowego kalendarza.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)