Później M-Sport Forda i Toyota, jest kolej Hyundai Motorsport do wykonania pierwszego prototypu jego przyszły Rally1 spełniający przepisy WRC hybryda 2022.
©Hyundai
Obecni mistrzowie świata po raz pierwszy pobiegli po swoją przyszłą broń w tym tygodniu na błotnistej nawierzchni na południu Francji w Fontjoncouse, nawierzchni wybranej również przez M-Sport i Toyotę. Brak jednak informacji na temat tożsamości wybranego na tę okazję kierowcy, nawet jeśli Oliver Solberg napisał w tej sprawie na Twitterze.
Połączenia @HMSGOOfficial Prototyp Rally1 już dostępny! Wspaniale było brać udział w pracach rozwojowych i mieć szansę na prowadzenie samochodu pic.twitter.com/WsiDpE1ll7
— Oliver Solberg (@OliverSolberg01) 16 maja 2021 r.
Sesja inauguracyjna miała na celu zintensyfikowanie pracy pod kątem ogólnego zachowania samochodu, w zwykłym wyposażeniu kamuflażowym i z dość dyskretną aerodynamiką. Można zauważyć, że przednia część została uproszczona, podobnie jak tylne skrzydło.
Na masce znajdują się bardziej obfite otwory wentylacyjne niż w obecnym samochodzie, a konstrukcja błotników wygląda dość podobnie. Nie ma jednak bocznego wlotu powietrza, takiego jak ten ostatnio zaobserwowany w Fiestie i Yarisie.
„To wyjątkowy moment, kiedy po raz pierwszy wystawiasz samochód na drogę i jak zawsze stoją przed tobą wyzwania, wspomina Andrea Adamo, szef zespołu Hyundai Motorsport.
W przypadku naszego Rajdu 1 2022 zaczynamy od zera z zupełnie nowymi zasadami, inną koncepcją i nowym modelem bazowym, czyli Hyundaiem i20 N. Rozpoczęcie testów i rozpoczęcie tej nowej przygody było ekscytujące.
©Hyundai
Hyundai Motorsport planuje już inne sesje testowe, na różnych nawierzchniach i w różnych lokalizacjach w Europie
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)