Sur les rallyes depuis quatre saisons maintenant, la I20 R5 se prépare à faire ses adieux. À partir de l’année prochaine, c’est la I20 N Rally 2 qui prend la relève. Une voiture que Hyundai a présenté ce mercredi.
Oparty na podwoziu samochodu produkcyjnego, I20 N Rally 2 jest owocem pracy działu sportowego Hyundaia przez ostatnie pięć lat. Nad projektem południowokoreańskiego producenta pracowało około sześćdziesięciu osób.
Ponownej analizie poddano aerodynamikę, którą można znaleźć zwłaszcza w samochodach produkcyjnych o tożsamości „Sensious Sportiness”. Jeśli pozostawiona zostanie skrzynia biegów (5-biegowa sekwencyjna), Hyundai stawia na nowy turbodoładowany silnik 1,6 l, a także nowe amortyzatory i nowe części zawieszenia.
„Nowy I20 N Rally2 pokazuje, jak daleko zaszliśmy w ciągu ostatnich pięciu lat i powstania działu sportowego. Każdy aspekt nowego samochodu jest udoskonaleniem oryginału dzięki pracom projektowym przeprowadzonym przez zespół projektantów i inżynierów” – podkreśla Andrea Adamo, dyrektor Hyundai Motorsport.
Pod koniec miesiąca I20 N Rally 2 rozpocznie szeroko zakrojony program testów. Pierwsze dostawy do klientów i homologacja planowane są na lato 2021 roku. Wtedy będzie mógł zadebiutować w zawodach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)