Do tej pory przejście na hybrydę demonstrowano głównie na podstawie testów przeprowadzonych przez trzech producentów na różnych nawierzchniach. Pod przewodnictwem Andrei Adamo Hyundai chciałem wyjść poza te ramy, aby przewidzieć, co dyscyplina przyniesie w Monte-Carlo.
W regionie Alba, niedaleko Turynu, zespół przeprowadził symulację rozwoju a rallye. Kilkukrotnie przejeżdżano etapy, aby zapewnić znaczne przebiegi, zaplanowano park serwisowy i wdrożono wykorzystanie hybrydy tak, jak powinno to nastąpić za kilka miesięcy.
Na linku do pierwszej jazdy na czas tablica zainstalowana przy wjeździe do wioski wskazywała początek strefy VEH (pojazdów hybrydowych). Na tym poziomie Ott Tanak (Thierry Neuville również przejmie kierownicę do tego samego ćwiczenia, przyp. red.) włączył tryb hybrydowy i i20 Rally1 przejechał przez miasto w ciszy. Odwrotną operację przeprowadzono kilka kilometrów dalej. Według klasycznego kroju rękawa WRCplanowano na koniec dnia powrót samochodu do bazy i naładowanie akumulatorów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)