Jusqu’à présent, le passage à l’hybride s’est essentiellement manifesté par des essais réalisées par les trois constructeurs sur différentes surfaces. Sous la houlette d’Andrea Adamo, Hyundai a souhaité sortir de ce cadre pour se projeter sur ce que va réserver la discipline à partir du Monte-Carlo.
W regionie Alba, niedaleko Turynu, zespół przeprowadził symulację rozwoju a rallye. Kilkukrotnie przejeżdżano etapy, aby zapewnić znaczne przebiegi, zaplanowano park serwisowy i wdrożono wykorzystanie hybrydy tak, jak powinno to nastąpić za kilka miesięcy.
Na linku do pierwszej jazdy na czas tablica zainstalowana przy wjeździe do wioski wskazywała początek strefy VEH (pojazdów hybrydowych). Na tym poziomie Ott Tanak (Thierry Neuville również przejmie kierownicę do tego samego ćwiczenia, przyp. red.) włączył tryb hybrydowy i i20 Rally1 przejechał przez miasto w ciszy. Odwrotną operację przeprowadzono kilka kilometrów dalej. Według klasycznego kroju rękawa WRCplanowano na koniec dnia powrót samochodu do bazy i naładowanie akumulatorów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)