Hyundai Motorsport apportera une batterie d’évolutions sur sa i20 R5 en vue de la prochaine saison 2020. La marque coréenne a annoncé ce lundi matin modifier plusieurs points de sa voiture destinée à la compétition-client, tant sur les plans moteur que châssis.
Własna jednostka 1,6 litra otrzyma przerobione tłoki i tuleje cylindrowe, aby osiągnąć moc 290 KM, przy czym samochód w swoim debiucie początkowo rozwijał moc 285. Temu ograniczonemu wzrostowi mocy towarzyszy również lepszy moment obrotowy rozkładany na większy zakres silników.
W części podwozia pojawią się nowe amortyzatory, zarówno w wersji terenowej, jak i asfaltowej, aby osiągnąć lepszą ogólną równowagę, a tym samym bardziej wydajne zachowanie. Kierunek również zostanie sprawdzony i poprawiony.
Zewnętrznie nowe funkcje ograniczają się do przeprojektowanych lusterek, podobnie jak dach i20 R5. Hyundai ogłasza również, że zaktualizował układ chłodzenia skrzyni biegów i hamulców.
Nowe dostawy od 2020 r. będą oczywiście obejmować wszystkie te rozwiązania, przy czym zestaw będzie dostępny również dla samochodów o starszej specyfikacji. Należy pamiętać, że wciąż trwają testy, aby wszystkie nowe funkcje były bardziej niezawodne i zatwierdzone.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)