Jeśli długo oczekiwany pojedynek pomiędzy Francuzami Sebastian Ogier a Finn Jari-Matti Latvala zabrakło niewiele Rajd samochodowy wyścigu Francja-Alzacja w ubiegły weekend po problemach z silnikiem aktualnego mistrza świata na początku zawodów, Latvala mimo to zaimponował swojemu szefowi Jostowi Capito.
„To imponujące, jak szybko Jari-Matti się uczył. W Niemczech i tutaj zrobił ogromny postęp. To było absolutnie fantastyczne widzieć, jak występuje tutaj i odnosi swoje pierwsze zwycięstwo na asfalcie. Dzięki temu historycznemu występowi podtrzymuje napięcie w wyścigu o tytuł. » przyznaje Capito na stronie internetowej WRC. Ostatnie zwycięstwo Finlandii na asfalcie datuje się na Rajd Sanremo w 1999 r., w którym brał udział Tommi Mäkinen i Mitsubishi Lancer (zwycięstwo Marcusa Grönholma w Monte-Carlo w 2006 r. nie było liczone jako sukces na asfalcie, przyp. red.).
Mając już tytuł Producenta w kieszeni, Volkswagen nie będzie powstrzymywał swoich kierowców podczas Rajdu Hiszpanii (23-26 października). „Pozostała tylko walka Seba i Jari-Mattiego o mistrzostwo kierowców. Potrafią walczyć. Byłoby wspaniale, gdyby mistrzostwa pozostały otwarte aż do Walii. (co zakończy sezon 2014 w dniach 14–16 listopada, przyp. red.) »
Ale tylko jeden mały punkt więcej od Latvali wystarczy, aby Ogier, który wygrał Power Stage we Francji, i trzy punkty z tym związane, aby obronił koronę świata, a Francuz być może będzie mógł bezpiecznie grać na katalońskich drogach.
Pełny raport z Rajdu Francji-Alzacji, sporządzony przez naszych specjalnych korespondentów na miejscu, można znaleźć w numerze 1981 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)