Kris Meeke: „Zaufanie do wiedzy zespołu”

Brytyjski kierowca, który stał na czele Citroën Racing w związku z oficjalnym powrotem marki Chevron do Pucharu Świata, uważa, że ​​doświadczenia Citroëna przy opracowywaniu C3 2017 były wyłącznie pozytywne.

opublikowany 27/10/2016 à 10:11

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Kris Meeke: „Zaufanie do wiedzy zespołu”

Za kilka tygodni DS3 WRC ustąpi miejsca swojej młodszej siostrze C3, spełniającej nowe specyfikacje regulaminu WRC 2017. Podobnie jak wszystkie marki zgłoszone w przyszłym roku do Mistrzostw Świata, Citroën Racing zwiększa liczbę sesji jazdy na szutrze lub asfalcie, aby udoskonalić finał szczegółowe informacje przed złożeniem formularza zatwierdzenia w dniu 1 listopada.

AUTOtygodniowo mógł śledzić jedną z sesji testowych C3 w Hiszpanii na andaluzyjskiej ziemi. Przy tej okazji mogliśmy porozmawiać z Krisem Meeke, oficjalnym kierowcą francuskiej marki, który śledził cały rozwój przyszłej broni szewronowej w WRC.

„Samochody nadal bardzo się od siebie różnią, – wyjaśnia zwycięzca Rajd samochodowy Finlandii 2016. Być może będą wymagać także innego stylu jazdy. Choćby ze względu na ponowne wprowadzenie sterowanego centralnego mechanizmu różnicowego.

Znalezienie odpowiedniej mapy i uwzględnienie wszystkich możliwych warunków zajmuje inżynierom dużo pracy. Na szczęście Citroën ma w tym zakresie doświadczenie. Uważamy, że idziemy we właściwym kierunku, ale nie dowiemy się tego, dopóki nie porównamy się z innymi…

Aero to także coś, co każdy interpretuje inaczej. Citroën spędził dużo czasu w tunelu aerodynamicznym. Być może C3 różni się wyglądem od pozostałych WRC 2017, ale ufam analizie i wiedzy zespołu. »

Pełną dokumentację dotyczącą WRC 2017 znajdziesz w numerze 2086 magazynu AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz