Dziewięć odcinków specjalnych (po trzy na etap) zaprojektowanych z myślą o przebiegu zgodnym z obowiązującymi standardami WRCi jego pętle ES wokół ośrodka nerwowego, mityczne przejścia z wydłużonymi sektorami czasowymi? Tour de Korsyki Rocznik 2015 niewątpliwie będzie wyznacznikiem tego sezonu.
Tytuł Kierowcy już przyznany Sebastian Ogier, walka powinna być zacięta pomiędzy Francuzem a jego rywalami, z których pierwszym jest Jari-Matti Latvala, najnowszy zwycięzca we Francji (na alzackich drogach). Bywalcy WRC będą również musieli uważać na luksusowych „freelancerów”, takich jak Stéphane Sarrazin, posiadacz tytułu na Korsyce (wliczającERC w 2014 r.), a nawet Bryana Bouffieradrugi w 2014 r. i zwycięzca w 2013 r., który wystartuje w Fordzie Fiestas.
„Tour de Corse jest wydarzeniem samym w sobie, zwierza się Nicolasowi Deschaux, prezesowi FFSA. Wszystkie zespoły i wszyscy kierowcy będą chcieli pokazać, że zwycięstwo na Korsyce coś znaczy. » Na starcie wystartuje 138 załóg.
Wydarzenie rozpocznie się tradycyjnym shakedownem, zorganizowanym jutro w czwartek od 8:9, przed startem pierwszego odcinka specjalnego, Plage du Liamone? Sarrola-Carcopino, piątek od 23:XNUMX Można śledzić cały test komentarz na żywo na AUTOhebdo.fr.
Znajdź naszą pełną prezentację Tour de Corse, ze szczegółami trasy i notatkami Yvesa Loubeta, a także nasz wywiad z Bernardem Darniche w numerze 2031 AUTOhebdo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
Skomentuj ten artykuł! 0