Focus, Puma… nie brakowało możliwości dalszego obserwowania ewolucji Forda w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2022 r., kiedy wejdą w życie kolejne przepisy techniczne Rally1, które powinny przyznać pierwszeństwo hybrydyzacji.
Z wyjątkiem M-Sport powinien pozostać wierny Fiestie, która jest podstawą jej zaangażowania WRC od 2011 roku (najpierw w Fiestie RS WRC, później w Fiestie WRC według obecnych przepisów). Fiesta, która będzie również używana w przyszłym Rally3 firmy Dovenby Hall, dołączając tym samym do obecnych Fiesta R5 MKII (lub Rally2) i Rally4 (dawniej R2).
„Projektanci pracują nad nowym Fordem Fiestą Rally1 planowanym na rok 2022, a w Krakowie zespół pracuje nad nowym Fordem Fiestą Rally3, którego zadaniem będzie wypełnienie luki pomiędzy napędem na dwa i cztery koła w roku 2021”. wskazuje M-Sport.
Pojawienie się Rajdu 1 w 2022 r. pozostaje jednak przedmiotem obaw producentów, szczególnie pod względem kosztów, pomimo środków zaproponowanych przez FIA w marcu ubiegłego roku, aby przyszłe samochody były tańsze niż samochody obecne. Dźwięk dzwonków słychać zarówno w M-Sporcie, jak i w Hyundaiu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)