Ford Fiesta nadal w centrum strategii M-Sport

M-Sport powinien zatrzymać Forda Fiestę na potrzeby następnych przepisów technicznych Rally1 w 2022 r., które powinny podkreślać hybrydyzację.

opublikowany 06/08/2020 à 16:24

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ford Fiesta nadal w centrum strategii M-Sport

Focus, Puma… nie brakowało możliwości dalszego obserwowania ewolucji Forda w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2022 r., kiedy wejdą w życie kolejne przepisy techniczne Rally1, które powinny przyznać pierwszeństwo hybrydyzacji.

Z wyjątkiem M-Sport powinien pozostać wierny Fiestie, która jest podstawą jej zaangażowania WRC od 2011 roku (najpierw w Fiestie RS WRC, później w Fiestie WRC według obecnych przepisów). Fiesta, która będzie również używana w przyszłym Rally3 firmy Dovenby Hall, dołączając tym samym do obecnych Fiesta R5 MKII (lub Rally2) i Rally4 (dawniej R2).

„Projektanci pracują nad nowym Fordem Fiestą Rally1 planowanym na rok 2022, a w Krakowie zespół pracuje nad nowym Fordem Fiestą Rally3, którego zadaniem będzie wypełnienie luki pomiędzy napędem na dwa i cztery koła w roku 2021”. wskazuje M-Sport.

Pojawienie się Rajdu 1 w 2022 r. pozostaje jednak przedmiotem obaw producentów, szczególnie pod względem kosztów, pomimo środków zaproponowanych przez FIA w marcu ubiegłego roku, aby przyszłe samochody były tańsze niż samochody obecne. Dźwięk dzwonków słychać zarówno w M-Sporcie, jak i w Hyundaiu.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz