W przyszłym roku WRC entrera officiellement dans l’ère hybride. De ce fait, Hyundai, M-Sport et Toyota, les trois constructeurs officiellement engagés, travaillent déjà sur leur future voiture répondant à cette nouvelle réglementation.
Na przykład Toyota rozpoczęła swój program rozwoju w Finlandii, a w tym tygodniu była obecna w Portugalii w ramach nowej serii testów.
Jesteśmy gotowi pokazać Ci coś nowego, nad czym pracowaliśmy… #ToyotaGAZOORWyścig #PrzesuwanieLimitówDlaLepszego #WRC pic.twitter.com/ecNQikhaM7
— Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) 28 maja 2021 r.
Na portugalskiej ziemi to Juho Hänninen zasiadł za kierownicą hybrydowej wersji Yarisa i mógł przekazać zespołowi swoje wrażenia. „TO Przepisy na rok 2022 znacznie się zmieniają w porównaniu z tym, co mieliśmy w ostatnich latach, wyjaśnia Tom Fowler, dyrektor techniczny Toyoty. Najważniejsze jest wprowadzenie układu hybrydowego, który wniesie do auta dodatkową moc. Mamy też zupełnie nowe podwozie.
To ekscytujący projekt. Tak wiele się zmieniło. Musieliśmy wrócić do działu projektowego, aby praktycznie przerobić nowy samochód (...) Zebraliśmy dużo danych (podczas testów w Portugalii) które nasi inżynierowie będą studiować w naszej bazie w Finlandii, aby przygotować się do kolejnych etapów rozwoju, które będą miały miejsce w Finlandii i innych krajach Europy, aż do uzyskania homologacji samochodu pod koniec roku ".
Nasz nowy, ekscytujący, hybrydowy samochód Rally1 na rok 2022 został w tym tygodniu przetestowany w Portugalii
Zobacz go w akcji i usłysz o nim wszystko od naszego dyrektora technicznego Toma Fowlera #ToyotaGAZOORWyścig #PrzesuwanieLimitówDlaLepszego #WRCHybrid pic.twitter.com/ElOXS8VNCa
— Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) 28 maja 2021 r.
Początek ery hybrydowej planowany jest na rok Rajd samochodowy Monte Carlo 2022.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)