Różnice między dwoma solidnymi przywódcami Partii były niewielkie Rajd samochodowy Niemiec do czasu, gdy kierownictwo Citroëna zdecydowało się zamrozić stanowiska w połowie drugiego dnia, zadając pytanie Sebastian Ogier aby nie atakować już Sébastiena Loeb, poprzedni lider imprezy.
Sébastien Ogier wykorzystał przebicie opony Sébastiena Loeba i objął prowadzenie w Rajdzie Niemiec, mając ponad minutę przewagi nad swoim kolegą z zespołu. Ale sterownik DS3 WRC prawdopodobnie nie podobał się strategiczny wybór dokonany przez liderów jego zespołu. „Ludzie, którzy mają wszystkie elementy, mogą zrozumieć, ale nie każdy”, skomentował w Autosport nowy lider Rajdu Niemiec.
Sébastien Loeb szybko się obronił po komentarzach swojego rodaka. „Może czasami mówi za dużo”– ripostuje ośmiokrotny zwycięzca Rajdu Niemiec. – To nie jego wina, że przebiłem oponę. Może mówić, co chce. »
Olivier Quesnel ze swojej strony zaznaczył, że nie będzie już żadnych instrukcji zespołowych, niezależnie od rozwoju sytuacji na ostatnim etapie. „Pozostanie niezmienione, Ogier poprowadzi, a za nim Seb” – zapewnia dyrektor Citroën Racing. „Ale równie dobrze moglibyśmy znaleźć się w odwrotnej sytuacji, gdyby Ogier z kolei doznał przebicia opony. »
Pod koniec konferencji prasowej Sébastien Ogier przeprosił za swoje poprzednie uwagi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)