Premie Pettera Solberga

Po opublikowanej w tym tygodniu w Auto-Hebdo relacji z wizyty Pettera Solberga w Monako, oto „premie”, które nie zostały opublikowane…

opublikowany 16/07/2009 à 11:26

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Premie Pettera Solberga

Nagranie trwało prawie dwie godziny. Nagranie! Nie wszystko udało się wydrukować. Tak więc, wyłącznie na stronie Autohebdo.fr, przedstawiamy kilka niepublikowanych wiadomości z Norwegii na temat?

? przez Malcolma Wilsona " Il a contribué à lancer ma carrière. C?était un risque pour lui de miser sur un jeune norvégien inconnu. J?avais une proposition sur un très long terme. Au moins cinq ans. J?ai attendu plus de dix-huit mois pour obtenir un contrat de M-Sport, Ne voyant toujours rien venir, après la Finlande, j?ai accepté l?offre de Prodrive pour rejoindre Subaru au cours de la saison 2000. »

? z Monte Carlo: « Ce rallye nigdy na mnie nie zadziałało. Za mocno atakowałem na lodzie lub śniegu. Za mało doświadczenia w nieustannych zmianach chwytu. »

? Tour de Corsica 2003: « To moje pierwsze zwycięstwo na asfalcie. Podoba mi się ta nawierzchnia i czuję, że mogę jechać szybko, zwłaszcza na torach. W tym roku zwycięstwo przypadło głównie zespołowi, któremu udało się odbudować Imprezę po moim wyjściu z testów, oraz firmie Pirelli, która zapewniła mi bardzo konkurencyjne opony na mokrej nawierzchni. Na ostatnim przystanku krzyknąłem: „Zrobiłem to, powiedziałem to!” » (Zrobiłem to, zrobiłem to!). Powiedziałem tak wiele rzeczy? »

? z Subaru: « Kiedy myślę o tym zespole! Pomyśleć, że Subaru i Prodrive nie są już obecne w rajdach. Bardzo mi ich szkoda, wszystkich których znam tak dobrze! »

? z Japonii 2004: « Tuż po wielkiej katastrofie w Niemczech, w której mógł zginąć Phill, psychologicznie bardzo trudno było wrócić do tego w Japonii. Ścigaliśmy się tam po raz pierwszy. Spotkanie niezwykle ważne dla Subaru. To bez wątpienia najlepszy rajd, w jakim kiedykolwiek brałem udział! »

? z pierwszego rajdu w Norwegii: « Wielka duma osobista i ogromny sukces przy obecności Premiera i licznie zgromadzonej publiczności. Byłem trzeci przed bratem i nagle straciłem 3 sekund w odcinku specjalnym. To coś, co przydarzyło mi się wiele razy w ciągu dwóch lat. Nagle zabrakło przyczepności i musiałem walczyć za kierownicą bez najmniejszej przyczepności. W niedzielę mój brat nadal miał długie paznokcie. Zatem „finito” dla mnie na podium? »

? przez Davida Richardsa " Pierwszy występ nowego S14 na Rajdzie Akropolu 2008. Dojechałem na podium, ostatnim dla mnie za kierownicą Imprezy. Jednak dla Davida Richarda i Subaru w Japonii ten wynik był bardzo ważny. Byłem szczęśliwy dla nich. O tym wiecu mógłbym opowiadać godzinami. Ale nie wolę tego. Inny samochód, ale wciąż te same amortyzatory i ta sama kolumna kierownicy. Wszystko, o co prosiłem, uległo zmianie w tym roku, kiedy Marcus jeździł Subaru podczas Rajdu Portugalii. »

... z Super2000 : " Próbowałem Fiata. Baza jest dobra, ale wymaga pracy nad nią. Chciałbym spróbować innych tego typu Peugeot lub Proton, żeby wpaść na pomysł, ale w tej chwili jestem tak zajęty, że trudno to zorganizować. Nie jestem przeciwny idei ścigania się w IRC, o ile jest to dyscyplina numer jeden w rajdach. Nie chcę ścigać się w Dywizji 2, ale tam, gdzie są najlepsi kierowcy. To powiedziawszy, gdyby skontaktował się ze mną oficjalny zespół, który jest dobrze zorganizowany i wyposażony, aby dążyć do zwycięstwa, porozmawiałbym z nim. »

... przez De Chaunaca : " Bardzo podobała mi się ta postać. Mam bardzo dobre wspomnienia z tego testu na torze Paula Ricarda. Czuję, że jestem w stanie szybko pojechać na torze. Jakiś czas później otrzymałem ofertę od Oreca, aby przez cały sezon rywalizować w zawodach długodystansowych. To spowodowało, że opuściłem trzy rajdy. Wolałem nie śledzić. »

? z miski na targach motoryzacyjnych w Bolonii " Nawet siedząc na drzwiach, prowadzę sam, bez pomocy Phila. Trzeba dać przedstawienie publiczności. Tylko raz upadłem, podczas mojego ostatniego występu Subaru na Salonie Motoryzacyjnym w Bolonii, pod koniec 2008 roku. Wspiąłem się na dach. Póki co normalnie. Drzwi były zamknięte. To już mi się przydarzyło. Wystarczyło pobiec, otworzyć drzwi i wskoczyć do kabiny. Jednak tym razem Subaru jechało za szybko, bo wrzucony był drugi bieg. Upadłem i wtedy nie dało się jej złapać w biegu. Wstyd ! Poza tym złamałem nadgarstek! Następnie pomimo bólu nadal robiłam pączki. Gdy tylko przedstawienie się skończyło, pojechałem do szpitala! Kiedy pomyślę, że to był mój ostatni występ za kierownicą Subaru…»

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz