„Starałem się lepiej zarządzać oponami niż wczoraj” – wyjaśnia kierowca Citroëna. „Miałem dobre tempo, bez nadmiaru. Chciałem zadbać o swoje trajektorie, aby uniknąć zbytniego poślizgu. »
Ale jego dzień zakończył się po ośmiu kilometrach z pomiarem czasu: „Na szybkim płaskowyżu było? Moim zdaniem ? skręt w prawo, który wymagał pełnego otwarcia przepustnicy. Może trochę przeceniłem. Samochód przesunął się trochę i znalazłem się po wewnętrznej stronie następnego lewego rogu. Wielki kamień oderwał koło i wyrzucił nas w powietrze. Przewróciliśmy się. Najważniejsze, że nie jesteśmy kontuzjowani, ale samochód jest zbyt uszkodzony, aby ponownie uruchomić wyścig w SuperRally. »
To pierwsze wycofanie się z wyścigu w sezonie, pierwsze od Szwecji w 2008 roku, grozi znacznym zmniejszeniem przewagi w mistrzostwach: „To wstyd stracić tak wiele punktów na raz. W sezonie zawsze to robię. Przy drugim popełniałem ten błąd rallye? W tym roku musieliśmy czekać do siódmego, robię postępy! »
Przed tym testem, Sébastien Loeb miał 17 punktów przewagi nad Mikko Hirvonenem.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)