Kilka dni temu Madsa Ostberga potwierdził, że będzie na początku następnego Rajd samochodowy Szwecji (14-17 lutego), ale Norweg zachował tajemnicę na temat samochodu, który miał stanąć w kolejce do skandynawskiego klasyka.
Secret qui n’aura été gardé que jusqu’à ce lundi, moment choisi par l’ancien pilote M-Sport pour officialiser ce qui est présenté comme kompletny program w kategorii WRC2-Pro w imieniu Citroën Racing.
Tym samym Ostberg kontynuuje współpracę z francuskim producentem na niższym poziomie WRC, po rywalizacji przez większą część kampanii w 2018 r. w następstwie odsunięcia na boczny tor Krisa Meeke po Rajdzie Portugalii.
Ostbergowi nie udało się jednak utrzymać najwyższego poziomu światowych rajdów w roku 2019, dlatego Citroën Racing zdecydował się wystartować tylko w dwóch samochodach C3 WRC w sezonie XNUMX. Sebastian Ogier i Esapekka Lappi.
„Muszę przyznać, że byłem zawiedziony, gdy stało się dla mnie jasne, że WRC nie jest dla mnie opcją w 2019 roku. mówi Ostberg. Dla mnie rajdy to coś więcej niż praca, to pasja, mam to we krwi. Rezygnacja z marzeń nigdy nie była opcją.
Podczas moich trzech lat pracy jako kierowca fabryczny podzieliłem się wieloma dobrymi doświadczeniami z Citröen Racing. Jest to jeden z głównych powodów wyboru tej opcji.
To będzie wyzwanie. Nie mam doświadczenia z samochodem, a niedługo mój pierwszy rajd. Z pewnością będzie to pracowity czas. Na początku główny nacisk zostanie położony na rozwój samochodu i, miejmy nadzieję, osiągnięcie pierwszego zwycięstwa C3 R5 w WRC2. Dzięki wiedzy Citröen Racing i mojemu połączonemu doświadczeniu jest to możliwe. »
Obecnie tylko Szwecja została potwierdzona w programie Ostberg, który będzie rywalizować w Citroënie C3 R5 obsługiwanym przez DG Sport Compétition.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)