Przyszły producent Rajdowe Mistrzostwa Świata, Pirelli zrobi dodatkowy krok w rozwoju swojej oferty na rok 2021. Transalpines będzie mogło liczyć na wzmocnienieAndreasa Mickelsena, ancien pilote Volkswagen Motorsport et Hyundai Motorsport, pour mener les roulages nécessaires à l’établissement des spécifications des gommes italiennes.
© DPPI / P. Maria
Norweg wraz ze swoim kolegą z drużyny Andersem Jägerem staną w kolejce Citroën C3 WRC, jedyny samochód generacji 2017, który po wycofaniu się firmy z flisażu nie startuje już w Pucharze Świata, a którego eksploatacją zajmie się Wyścigi Saintéloc jak pokazuje logo zespołu Saint-Etienne na przedniej osłonie chłodnicy samochodu.
Jazdy rozpoczną się w połowie lipca, zarówno po asfalcie, jak i po ziemi, a na bazę roboczą wybrano Sardynię.
„Aby zobaczyć, jak daleko zaszliśmy w naszym rozwoju, który był nieprzerwanie kontynuowany poprzez testy laboratoryjne przez cały okres blokady, wybraliśmy najlepszą kombinację samochód – kierowca, komentuje Terenzio Testoni, kierownik działań rallye w Pirelli.
C3 WRC, który obecnie nie jest używany w mistrzostwach świata, jest niezwykle reprezentatywny pod względem osiągów i pozwala nam opracować opony na rok 2021 sprawiedliwie dla wszystkich.
Jest to priorytet dla każdego pojedynczego dostawcy opon. Andreas to doświadczony kierowca, znany ze swojego profesjonalizmu i opinii na temat opon. Muszą one wykazywać zarówno osiągi, jak i niezawodność w kompletnym pakiecie, co nadal pozostaje największym wyzwaniem w rajdach. »
Pamiętajcie, że Saintéloc Racing startuje głównie w Rajdowych Mistrzostwach Europy. ERC, równolegle z działalnością w GT3 / GT4.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)