Później hyundai motorsport, C'est le Toyota Wyścigi Gazoo który niedawno powrócił do testów na swoich zwykłych fińskich podstawach jazdy.
Szkolenie Tommiego Mäkinena pozwoliło jego pilotom Sebastian Ogier, Elfyn Evans i Kalle Rovanperä, aby ponownie poczuć wrażenia z wyścigów na torach „3D” oferowanych przez Finlandię, w tym edycja 2020 nie będzie konkursowa. Zawsze bardzo specyficzna ścieżka, na której Toyota od dawna wypracowała swoją WRC przybył w 2017 roku.
Geny, które Sébastien Ogier wyraźnie podkreśla po powrocie za kierownicę. „ W ostatnich latach mogłem jeździć Fordem Fiestą czy Citroënem C3 i myślę, że widzieliśmy, że Yaris był najszybszym z najnowszych edycji w Finlandii. Teraz to rozumiem, podkreśla Francuz na stronie internetowej WRC.
Pierwsze podanie było dziwne. Szczerze mówiąc, na takiej drodze trzeba mieć rytm, a pierwszy przejazd był dość szybki, ale bardzo szybko zdałem sobie sprawę, jak dobry jest ten samochód. Czujesz, że samochód był wielokrotnie testowany na tych drogach i miło jest tu jeździć. »
Pierwszy dzień po powrocie do biura @Sebogier. i Julien. I ich pierwszy smak #YarisWRC na tym szybkim fińskim żwirze! #Toyota #ToyotaGAZOORWyścig #WRC #TGR_WRC pic.twitter.com/W8nSImY2ID
— Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) 16 czerwca 2020 r.
Toyota będzie mogła korzystać z prac wykonanych nad obecnym Yarisem przez kolejny dodatkowy sezon, jak wskazała japońska marka chcę zatrzymać ten samochód w 2021 roku, chociaż prace nad nowym GR Yarisem już się rozpoczęły.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)