Od 2017 r. tylko trzy rajdy od 2017 r. były prowadzone od startu do mety. Ott Tanäk właśnie dodał czwarty. Estończyk, który w Monte-Carlo nadal nie był zadowolony, odbił się od podłoża w najlepszy możliwy sposób, dominując Rajd Arktyki na głowę i ramiona.
Déjà vainqueur des deux spéciales vendredi, le pilote Hyundai en a décroché trois autres samedi.
Poza tym Estończyk dobrze radził sobie na etapach, na których nie zwyciężył, zdobywając dwa drugie miejsca i szóste, podczas których tracił w rankingach zaledwie sześć sekund.
Un répondant incroyable qui a assommé le reste des concurrents et notamment Kalle Rovanperä (Toyota) pourtant très rapide sur la glace du Cercle Arctique.
Ott Tanak wypracował sobie dobrą przewagę przed atakiem ostatniego dnia z dwoma odcinkami specjalnymi w programie, w tym Power Stage, co niczego nie zmieniło.
Ostatni dzień uatrakcyjniła zwłaszcza walka o drugie miejsce, w której udział wzięli Kalle Rovanpera (Toyota) i Thierry Neuville (Hyundai) oddzielone 1”8 rano. Po status quo podczas SS9 ostatecznie Finn zajął drugie miejsce dzięki zwycięstwu na Power Stage.
Pokazuje, że w tym sezonie trzeba będzie na niego liczyć w walce o tytuł, gdyż 20-letni kierowca przejmuje kontrolę nad mistrzostwami po dwóch rundach, mając cztery punkty przewagi nad Neuville.
Freelancer Craiga Breena (Hyundai) zajmuje czwarte miejsce w finale, wyprzedzając Elfyna Evansa (Toyota).
Już w sobotę zostałem, Sebastian Ogier (Toyota) pożegnał się ze swoimi nadziejami z czołowej 5. Wypadek na ostatnim odcinku specjalnym w sobotę kosztował go ponad 19 minut, ale mimo to zdobył punkt na Power Stage.
Klasyfikacja rallye :
Klasyfikacja mistrzostw:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)