Od przyszłego roku zespoły Rajdowych Mistrzostw Świata aż do 2023 roku będą jeździć wyłącznie na oponach Pirelli. Opony, które po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć w ten czwartek na marginesie Shakedown of Rajd samochodowy z Sardynii.
Do stworzenia tej gamy opon Pirelli zwrócił się do doświadczonego Andreasa Mikkelsena (ponad 100 testów opon). WRC na jego rachunek). Norweg opracował te gumy na różne nawierzchnie, takie jak ziemia, asfalt, śnieg, a nawet lód. Włoski producent nalegał na umieszczenie „ skoncentruj się na zrównoważonym rozwoju, wydajności i możliwościach adaptacji ".
« Następnym razem, gdy będziecie mogli zobaczyć nasze opony Pirelli na świecie, będziecie mogli wziąć udział w kolejnym Rajdzie Monte-Carlo, gdzie rozpoczynamy naszą działalność jako jedynego producenta, cieszył się Terenzio Testoni, menadżer rajdu w Pirelli.
Tworząc te opony, wykorzystaliśmy wnioski wyciągnięte z Formuła 1 a także nasze wcześniejsze doświadczenia w rajdach, innych sportach motorowych, a nawet z naszych opon drogowych o ultra wysokich osiągach ".
W 2021 roku Pirelli będzie oferować pięć różnych asortymentów. Sottozero Snow przeznaczony jest na rajdy, które miejscami są suche, a w innych pokryte lodem i śniegiem. Sottozero Ice na zimowe rundy, takie jak Szwecja, ma 384 piny.
Na rajdy szutrowe samochody mistrzowskie będą wyposażone w gamę Scorpion, dostępną w wersji miękkiej i twardej. Na imprezy asfaltowe Pirelli będzie również oferować opony P Zero na miękkich i twardych nawierzchniach.
Jeśli opony asfaltowe „ musi nadawać się do warunków suchych i mokrych » Pirelli zaoferuje gamę Cinturato na wypadek ekstremalnych warunków „w celu ewakuacji stojącej wody”.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)