Kategoria ta, wyniesiona na pierwszy plan w 2015 roku wraz z wprowadzeniem na rynek Pucharu FIA R-GT, od dawna charakteryzuje się wszechobecnością Porsche 911, przez długi czas królowe klas GT w różnorodnych rajdach krajowych i międzynarodowych.
W oparciu o koncepcję R-GT opartą na Caymanie GT4 Clubsport Porsche pragnie przeprowadzić pełnowymiarowe badanie, zarówno pod kątem możliwości jego stworzenia, jak i informacji zwrotnych od potencjalnych klientów, podczas Rajd samochodowy Niemiec (16-19 sierpnia) z funkcją ambasadora Romain dumas, który będzie pełnił obowiązki w samochodzie ustawionym w kolejce jako woźny.
„Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak rajdowy świat zareaguje na naszą koncepcję R-GT. przyznaje dr Frank-Steffen Walliser, wiceprezes Porsche Motorsport i GT.
Chciałbym zaprosić wszystkich zainteresowanych kierowców i szefów zespołów do odwiedzenia parku serwisowego i zapoznania się z naszą koncepcją samochodu rajdowego. W oparciu o opinie i zainteresowanie potencjalnych klientów, Do końca roku zdecydujemy, czy w perspektywie średnioterminowej będziemy opracowywać rajdowy samochód wyczynowy na bazie przyszłego modelu Porsche. »
Widziane w serii GT4, zwłaszcza w FFSA GT tam, gdzie w 2017 r. umożliwiło to Mike’owi Parisy’emu i Gillesowi Vanneletowi zdobycie tytułu mistrza, Cayman jest wyposażony w 3,8-litrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser o mocy 385 KM, połączony z autorską dwusprzęgłową skrzynią biegów PDK.
>>>>> Zdjęcia Porsche Cayman R-GT <<<<
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)