Sébastien Loeb przegrywa z Ogierem

Citroën wydał instrukcje w połowie etapu, aby jego kierowcy nie atakowali się już nawzajem. Jednak Sébastien Loeb, prowadzący Rajd Niemiec, po przebiciu opony oddał prowadzenie w wyścigu na rzecz Sébastiena Ogiera.

opublikowany 20/08/2011 à 19:05

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Sébastien Loeb przegrywa z Ogierem

Zwycięzca Rajd samochodowy Niemiec wydawało się oczywiste, gdy Citroën Racing zdecydował się wydać instrukcje Sebastian Ogier aby nie atakować już Sébastiena Loeb, a obaj kierowcy mieli już znaczną przewagę od pierwszego etapu. Los jednak zainterweniował i drugi dzień Sébastien Ogier zakończył z ponad minutową przewagą nad swoim kolegą z drużyny. „W sportach motorowych jest sprawiedliwość”, z zadowoleniem potwierdza nowego lidera.

Sébastien Loeb nie był już atakowany przez swojego rywala, ale ośmiokrotny zwycięzca Rajdu Niemiec doznał przebicia opony na ostatnim odcinku specjalnym Panzerplatte, najdłuższym w wyścigu, liczącym 34 kilometry z pomiarem czasu. Alzatczyk traci już 1:11:3 do lidera imprezy na jeden etap przed końcem rajdu, w którym wygrywa zawsze od jego powstania w 2002 roku.

Dani Sordo (Mini) w dalszym ciągu robi wrażenie za kierownicą swojego Mini JCW WRC. Hiszpan nadal zajmuje trzecie miejsce ze stratą około trzydziestu sekund do Mikko Hirvonena (Ford). Z drugiej strony Kris Meeke (Mini) stracił przewagę nad Latającym Finnem w ostatnim odcinku specjalnym po uszkodzeniu lewego tylnego zawieszenia.

Petter Solberg (Citroën) stracił czas do Brytyjczyka w przedostatnim odcinku specjalnym dnia po przebiciu opony w swoim prywatnym DS3 WRC. Jednak Norweg, który po przebiciu opony nie miał już koła zapasowego, nadal był w stanie dorównać Brytyjczykowi 9 sekund.

Jari-Matti Latvala (Ford) kontynuuje swoją koszmarną serię i odchodzi na emeryturę po przejażdżce drogą SS13. Jeśli chodzi o Francuza Pierre'a Campanę, który bierze udział w swoim pierwszym rajdzie WRC na Mini JCW z zespołu Drive Pro, Bastiais zakończył drugi etap na przeciętnej 20. pozycji po tym, jak od początku borykał się z problemami z hamulcami. Przebicie opony w Panzerplatte sześć kilometrów przed metą spowodowało, że do lidera wyścigu stracił kolejne sześć minut.

Na ostatnim etapie Sébastien Loeb będzie miał do pokonania jedynie 76,31 km na pięciu odcinkach specjalnych, aby dogonić Sébastiena Ogiera.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz