Ott Tanak (Hyundai) parviendra-t-il à préserver son avantage ? Pour le savoir, rendez-vous sur le live texte du Rajd samochodowy z Estonii w tę niedzielę, 6 września!
>>>Rajd Estonii w tekście na żywo<<<
W sobotni poranek prowadzili, a na koniec dnia nadal prowadzili; w przypadku Otta Tänaka (Hyundai) na scenie było cicho lub prawie cicho. Osoba nosząca numer 1 nie doświadczyła żadnego spadku, podczas gdy pierwszy etap Rajdu Estonii oferował bogate menu (146 km na 10 SS).
Estończyk ma krótką, ale wystarczającą przewagę Craiga Breena, który nie celuje w tytuł mistrza świata ze względu na swoją rolę trzeciego kierowcy w Hyundai Motorsport. Irlandczyk mógł jednak zastąpić swojego lidera w przypadku uszkodzenia mechanicznego lub błędu w prowadzeniu pojazdu, tak jak miało to miejsce w przypadku jego kolegi z drużyny. Thierry Neuville.
Obecny wówczas na wirtualnym podium Belg, uderzając w nasyp, zerwał prawy tylny koniec wierzchowca. W sobotę nie będzie mógł kontynuować rywalizacji, w niedzielę wyjedzie ponownie, aby odzyskać kilka punktów na Power Stage.
„Próbowałem odzyskać samochód, ale tył się uszkodził” – wyjaśnił Thierry Neuville. Od razu wiedzieliśmy, że rajd się dla nas skończył.
Nasze szanse na tytuł są teraz znacznie mniejsze. Powiedzmy jednak, że nie spuszczamy głów i nie możemy się doczekać kolejnych wieców. »
Kolejnym artystą dnia był najmłodszy zawodnik w parku serwisowym, Kalle Rovanperä (Toyota). 19-letni Fin rozpoczął dzień od dobrego czasu, ale jego wyścig został spowolniony z powodu przebicia opony.
Nieważne, syn Harriego Rovanperä rozpoczął skuteczny powrót z tylnej części pierwszej dziesiątki. Takamoto Katsuta (Toyota), a następnie Elfyn Evans (Toyota) nie byli w stanie nic zrobić przeciwko wybuchowemu debiutantowi. Niedziela, Sebastian Ogier będzie w zasięgu wzroku.
Rzeczywiście, Gapençais spędzali kilka sekund powoli, ale pewnie przez cały dzień. Ostatecznym bukietem było zbyt optymistyczne hamowanie i zgaśnięcie silnika podczas skrętu pod kątem prostym na końcu drugiej pętli.
« Ce ne fut pas un après-midi agréable, a avancé l’ancien pilote Citroën, Volkswagen et M-Sport. Juste avant le dernier secteur chronométré, nous avons repéré un pneu délaminé sur la voiture. »
Ostatnim centralnym elementem tego etapu są rozwarstwienia opon. Uszkodzenia te odnieśli wszyscy kierowcy Toyoty Gazoo Racing podczas wysiłku, a także Hyundai Craiga Breena. Skoki godne Finlandii, a także ciężkie kamienie na ziemi niczym w Turcji czy Sardynii tworzą koktajl, którego nie doceniają koperty Michelin.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)