Na drogach północnych Włoch, Hyundai a convié ses trois pilotes, Ott Tanak, Thierry Neuville i Dani Sordo wypróbowali nową hybrydę i20 Rally1, która będzie używana w następnym sezonie WRC. Zmiana modelu wpisana w chęć zanurzenia tej dyscypliny w erę hybrydy. Sceptyczny wobec pomysłu prowadzenia tego samochodu, szczególnie ze względów bezpieczeństwa, belgijski kierowca przejechał dłuższy przejazd w porównaniu do swoich dwóch kolegów z drużyny. Ma także świadomość, że przeprowadzenie tak wielu testów może mu się tylko przydać w kolejnym sezonie.
„Dobrze jest mieć tak wiele testów. Jest niezbędne. Jak każda zmiana w przepisach, początki są skomplikowane, a gdy nadchodzą ostateczne zmiany i wszystko zaczyna ze sobą współgrać, jest coraz lepiej. Pamiętam, że przed naszym pierwszym Monte Carlo, pięć lat temu, nic nie działało! Wystąpiły problemy różnicowe. Myślałem, że zajmiemy ostatnie miejsce i ostatecznie mieliśmy najlepszy samochód w stawce! „.
Miłego dnia w biurze! #DzieńTestowy #Rajd1 #HMSGOOfficial #WRC #TN11 pic.twitter.com/0ttniSxOu0
— Thierry Neuville (@thierryneuville) 28 października 2021 r.
Przedstawiany jako zagorzały przeciwnik pojawienia się samochodów hybrydowych Thierry Neuville wykorzystał ten dzień otwarty dla mediów, aby wyjaśnić swoje stanowisko.
„Moje komentarze mogły czasami zostać źle zrozumiane przez media, ale nie jestem przeciwny hybrydom. Tyle, że nie jest łatwo przejść z obecnych WRC do kolejnych. Żałuję, że odbieramy gadżety, jak możemy je nazwać, ale także rzeczy techniczne, które w tej pierwszej kategorii były dość ciekawe. Podobał mi się centralny mechanizm różnicowy, aerodynamika, agresywny wygląd... Wrócimy do bardzo prostych samochodów i fakt zwiększenia liczby testów nie zmieni mojego zdania. W każdym razie nadal jesteśmy na etapie odkrywania Hyundaia ".
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)