Toyota, występ na spotkaniu, a nie zwycięstwo

Tommi Mäkinen jest usatysfakcjonowany czołowymi występami swojego nowego kierowcy Krisa Meeke i próbuje zamaskować porażkę Otta Tänaka swoją szybkością.

opublikowany 28/01/2019 à 11:53

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Toyota, występ na spotkaniu, a nie zwycięstwo

Toyota Gazoo Racing podeszła do Rajdu Monte Carlo 2019 z ostrożnością. Strategia ta była mądra, bo rzeczywiście pierwsza runda Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) przygotował wiele (złych) niespodzianek dla ludzi Tommiego Mäkinena. 

Po trzecie, podobnie jak w 2017 r., Ott Tänak przeszedł długą drogę po przebiciu opony doznał w piątkowe popołudnie. Estończyk, pierwszy lider imprezy podczas czwartkowych wieczorów specjalnych, został wcześniej pozostawiony przez duet Sebastian Ogier-Thierry Neuville

„Jestem zadowolony z tego podium. W piątkowy wieczór nie miałem już zbyt wielu nadziei. Byłem zaskoczony, że tak dużo czasu spędziłem na asfalcie przy suchej nawierzchni (sobota). W sobotę i niedzielę wykonaliśmy świetną robotę i wszyscy powinniśmy być dumni. był trzeci w mistrzostwach 2018. 

 

Miłym zaskoczeniem tego wydarzenia było tempo Chris Meeke. Oczywiście Irlandczyk z Irlandii Północnej zajął dopiero szóste miejsce, ale nie jest tak źle po dwóch przebiciach, odkryciu nowego pilota (Sebastian Marshall) i powrót do WRC po ośmiu miesiącach nieobecności ! 

„Występ Krisa był imponujący jak na jego pierwszy występ rallye w naszej firmie, podkreśla szef zespołu Tommi Mäkinen. Myślę, że wysłał wszystkim sygnał na resztę sezonu. Park serwisowy będzie go miał na oku.”, zwłaszcza że Brytyjczyk zdobył wszystkie pięć punktów na Power Stage Niedzielne południe.

 

 

Statistiquement parlant, les Toyota Yaris WRC ont été les voitures les plus rapides sur l’édition 2019 du Monte-Carl’. „Wygraliśmy dziewięć z 15 etapów”, określa Tommi Mäkinen (w tym 8 dla Ont Dziękuję Ci). 

Jari-Matti LatvalZe swojej strony odbył się symboliczny wiec. Fin świętował swój 196. start w WRC w Gap (rekord udostępniony m.in Carlos Sainz), przerywane piątym miejscem. „Nie byłem w najlepszej formie, rozpoznał doświadczonego Nordyka. Jestem rozczarowany, że przegapiłem czwarte miejsce (za jedyne 1”7 za Sébastienem Loebem). 

Teraz zdaję sobie sprawę, że popełniłem błąd podczas zimowych testów. Opracowałem złe ustawienia na ten rajd, wyjaśnia Jari-Matti Latvala. Tak naprawdę mój samochód miał zbyt dużą podsterowność jak na mój styl jazdy i straciłem pewność siebie. Przynajmniej nie popełniliśmy żadnego błędu. » 

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem i analizą Rajdu Monte Carlo, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Gap, w numerze 2201 AUTOhebdo, dostępnym dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz