Myślałeś o Citroënie C3 WRC trochę za mądry, pomimo aerodynamicznych deflektorów i dużego tylnego skrzydła? Z pewnością więc będziesz zachwycony widokiem nowej ewolucji aerodynamicznej wysłanej podczas testów w Katalonii (Hiszpania) w ramach przygotowań do rallye tytułowy (24-27 października).
Przez trzy dni posiadacze Sebastian Ogier, Esapekka Lappi et le pilote d’essai Éric Camilli ont essayé un nouveau bouclier et un nouvel aileron arrière. L’inspiration de la Toyota Yaris WRC est évident, avec de large pièces sur le pare-choc avant et des ailettes disposées sur les passages de roues avant, comme le montrnte deux vidéos publiées par « Sudrallye » et « Zagatoi » sur YouTube :
Francuski zespół nie informował o tym spektakularnym rozwoju, próbował zrekompensować brak wydajności i wsparcia przedniej osi.
Nie można również powiedzieć, czy zestaw ten będzie używany podczas Rajdu Katalonii, ale kończy się czas, czy Sébastien Ogier będzie chciał odzyskać prowadzenie w mistrzostwach po Ott Tanak (Toyoty). Ten ostatni na dwie kolejki do końca sezonu 28 ma 2019-punktową przewagę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)