Żołnierze Richarda Millenera najwyraźniej nie spodziewali się, że podczas otwarcia będą tak bardzo cierpieć w dwóch etapach Rajd samochodowy Monte-Carlo 2020. Od pierwszych kilometrów SS1 cząstki nie kłamały.
Z opóźnieniem narastającym w miarę upływu kilometrów do całej trójki dociera wyraźna obawa Forda Fiesty – M-Sport Ford, przyczyna zostanie szybko wykryta: liście gromadzące się na przodzie samochodu powodują przegrzanie silnika.
Zmuszony do zwolnienia, Esapekka Lappi, Teemu Suninen i Gus Greensmith zobacz, jak mijają sekundy, a wszyscy tracą ponad 17 cali od zera Sebastian Ogier (Toyota). Pire dans la deuxième spéciale, puisque Suninen doit renoncer sur problem z transmisją, kiedy Turbo Greensmitha zaczyna działać.
Dla Esapekki Lappiego pierwsza noc w Monako z M-Sport Fordem kończy się 52-calowym opóźnieniem na OS2 i niekorzystnym wynikiem 1'07" przewagi nad liderem. Thierry Neuville (Hyundai).
„Zdecydowanie nie jest to początek, jakiego chcieliśmy, przyznał wczoraj wieczorem Richard Millener. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz mieliśmy problem z turbosprężarką i wygląda na to, że Teemu też nie miał szczęścia.
Musimy znaleźć rozwiązanie problemów z przegrzewaniem, które napotkaliśmy, ale inżynierowie nad tym pracowali i mamy nadzieję, że nie będzie to stanowić większego problemu przez resztę wyścigu. »
W rozmowie z nami Malcolm Wilson wyjaśnił nam, że inżynierowie M-Sport Forda dodali dodatkową osłonę chłodnicy pod innym kątem, aby stworzyć przestrzeń ze zwykłą osłoną chłodnicy i w ten sposób umożliwić przepływ powietrza.
Brytyjski szef przyznał też, że problem ten był bezprecedensowy w przypadku zespołu Dovenby Hall, podobnie jak problem z turbosprężarką, którego doświadczył Gus Greensmith.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)