Podwójny tytuł z Sebastian Ogier w ciągu ostatnich dwóch lat, Ford Fiesta WRC, opracowany przez M-Sport przy wsparciu Wydajność Forda, a toutefois souffert d’un manque d’évolutions en comparaison de ses rivales Hyundai i20, Toyota Yaris et Citroën C3 lors des précédents exercices.
Różnica, którą Francuz regularnie podkreślał w zeszłym sezonie, tylko jedna główna ewolucja pojawił się zeszłego lata w samochodzie zbudowanym w siedzibie Dovenby Hall przed Rajd samochodowy z Finlandii.
W sezonie 2019 zespoły Malcolma Wilsona najwyraźniej zwiększyły tempo we współpracy z działem technicznym Forda. W związku z tym zmodyfikowano tylną część, dodając przerobione otwory, w celu poprawy właściwości aerodynamicznych i niezawodności.
Nowe amortyzatory, ze stowarzyszenia utworzonego z ZF, oraz wyraźną poprawę w części elektronicznej wspomina także M-Sport.
Jednak Elfyn Evans, Teemu Suninen i Pontus Tidemand powinni szczególnie liczyć na modernizację silnika, która powinna dodać znaczny wzrost osiągów, nawet jeśli Rajd Monte-Carlo nie jest koniecznie terenem, w którym te zyski będą naprawdę widoczne.
„Nie ma powodu, dla którego nie moglibyśmy być konkurencyjni w tym roku, wskazuje szef zespołu Richard Millener, który w tym roku będzie prowadził zespół głównie podczas rajdów, po tym jak Malcolm Wilson cofnął się o krok.
Oczywiście musimy być realistami i zdawać sobie sprawę, że konkurencja będzie silna, ale sprawdziliśmy się i nie mamy zamiaru odpuścić. Zespół kładzie duży nacisk na rozwój i wprowadzimy do Monte Carlo wiele zmian, a kolejne pojawią się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. »
Podczas niedawnego Salonu Motoryzacyjnego w Birmingham w Anglii firma M-Sport Ford zaprezentowała barwę swojej Fiesty WRC.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)