„Opozycja nie śpi. » Mimo trzech zdobytych od 2013 roku koron świata Jost Capito, szef Volkswagen Motorsport, nie chce przyjmować za oczywistość przewagi, jaką niemiecki zespół uzyskał w ostatnich sezonach nad konkurencją, i nieufnie podchodzi do pracy rywali VW.
Na rok 2016 inżynierowie działu Motorsport udoskonalili wiele szczegółów WRC mistrzem świata, przed poważnymi zmianami regulacyjnymi, które będą miały miejsce w 2017 r.
„Zmiany w Polo R WRC to zasadniczo poprawki i szczegółowe ulepszenia, dzięki którym samochód jest jeszcze lepszy, Capito określa. Należy pamiętać, że regulaminy WRC dopuszczają jedynie kilka modyfikacji w określonym okresie homologacji.
Dzięki tej stabilności możliwa jest walka o tytuł przez kilka lat istniejącym samochodem, wprowadzając ulepszenia. To jest właśnie nasz cel na rok 2016.” Dlatego też Volkswagen w roku 2016 skupił się na regulacje tylnych trójkątów i przedniej części podwozia, a także na tłokach bloku silnika.
Zwróć także uwagę na pojawienie się białych pasków na przednich błotnikach w barwach Polo R WRC. Sebastian Ogier, Jari-Matti Latvala i Andreas Mikkelsen nadal będą na czele VW od Rajd samochodowy Monte Carlo (21-24 stycznia).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)