Jest to punkt, na który złożono skargę Sebastian Ogier teraz kilka rajdów, które w ten weekend w Grecji należy naprawić: awaria układu hamulcowego w jego Volkswagenie Polo R WRC. Podczas ostatniej imprezy, w Argentynie, samochody obecnego lidera mistrzostw kierowców i jego kolega z drużyny Jari-Matti Latvala byli wyposażeni w zwykły pneumatyczny układ hamulcowy. Rozwiązanie, które nie jest wystarczająco skuteczne, jak wyjaśnia François-Xavier Demaison, dyrektor techniczny VW. „Układ hamulca ręcznego szybko stał się poważnym problemem i musieliśmy go naprawić. Po zaciągnięciu hamulca ręcznego koła nie zwalniały wystarczająco szybko, jak chcieli tego kierowcy tacy jak Sébastien Ogier. »
„Wprowadzimy w Grecji nowy układ hydrauliczny, który przeszedł długą serię testów, aby był w pełni gotowy do zawodów”– precyzuje. Faktycznie, w trakcie rallye z Argentyny Andreas Mikkelsen, trzeci kierowca VW, już skorzystał z tego nowego zestawu hamulcowego. „Nowy system jest znacznie wydajniejszy. Ale ogólnie nasi konkurenci mają nad nami niewielką przewagę w tej kwestii.”, przyznaje na zakończenie François-Xavier Demaison.
Rajd Grecji będzie można śledzić na żywo od piątku na AUTOhebdo.fr
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)