Stéphane Sarrazin: „Nie jestem typem człowieka, który patrzy w lusterko wsteczne”

Formuła 1, WRC, Endurance, Formuła E, a obecnie szef prężnie rozwijającego się zespołu Sarrazin Motorsport, nasz kierowca doświadczył tego wszystkiego w swojej karierze. Kilka dni przed rozpoczęciem kluczowego sezonu dla swoich żołnierzy, specjalista od wszelkich zawodów powitał nas w Alès, w Gard. Spotkanie z entuzjastą dalekim od odzyskania zdrowia psychicznego.

opublikowany 03/03/2024 à 18:00

Pierre’a Barre’a

0 Zobacz komentarze)

Stéphane Sarrazin: „Nie jestem typem człowieka, który patrzy w lusterko wsteczne”

© Pierre Barré

Witaj Stephane. Dziękujemy za przyjęcie nas na swoje warsztaty. Wy, Cévennes, nie mogliście zainstalować swojej konstrukcji nigdzie indziej niż w Cévennes…

Niemożliwe ! (śmiech) Czuję się tu jak w domu i jestem z tego dumny. Ogólnie rzecz biorąc, wszystko nadaje się do zainstalowania w sektorze. Kiedy zespół się powiększył, szukałem lokalu kilka kilometrów stąd, ale Max Roustan, burmistrz Alès, złapał mnie za rękaw i powiedział: „ Nie ruszaj się stamtąd, znajdziemy ci budynek „. Region jest bardzo przyjemny, nasi nowi pracownicy chętnie się tam osiedlają, więc nie ma powodu wyjeżdżać.

Poza tym masz w swoim bezpośrednim sąsiedztwie świetne argumenty!

Jest jasne. Z Pôle Mécanique, w którym brałem udział od otwarcia w 1999 r., oraz Drive Control, moją lądową szkołą jazdy położoną 20 kilometrów dalej (w miasteczku Monteils. Nota redaktora), możemy zaoferować szeroką gamę narzędzi naszym pilotom i innym osobom, które przyjeżdżają, aby doskonalić swoje umiejętności.

Wyobrażamy sobie również, że w okolicy są bardzo piękne drogi, z tego słyną Cévennes! Który jest Twoim ulubionym?

Myślę, że 35 kilometrów dzielących mój dom od warsztatów jest moimi ulubionymi. To jeszcze bardziej motywuje mnie do tego, żeby każdego ranka iść do biura! Obiecuję, że zawsze jeżdżę w granicach dopuszczalnych prędkości, nawet jeśli muszę przyznać, że znam to na pamięć…

Dokładnie, skorzystajmy z okazji i kontynuujmy ten wywiad na pokładzie Twojego Audi RS3!

Chodźmy ! Uwielbiam ten samochód, świetnie współpracuje z tym 5-cylindrowym turbodoładowaniem o mocy 400 KM.

Od 2017 roku pełnisz rolę menadżera zespołu wraz z utworzeniem Sarrazin Motorsport. Po posiadaniu

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz