Deborah Mayer: „W Hypercarze zobaczymy kobiety”

Francuzka zastąpiła Michèle Mouton na stanowisku przewodniczącej Komisji ds. Kobiet w Sportach Motorowych. Kobieta, która jest jednocześnie założycielką zespołu Iron Dames, zaprosiła nas na krótką przejażdżkę samochodem elektrycznym po parku Monza, aby porozmawiać o miejscu kobiet w sporcie i ich przyszłości.

opublikowany 31/07/2022 à 17:35

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Deborah Mayer: „W Hypercarze zobaczymy kobiety”

Deborah Mayer – Przewodnicząca Komisji Kobiet w Sportach Motorowych FIA © Florent gooden / DPPI

DLACZEGO WYBRAŁEŚ A PORSCHE TAYCAN DO TEGO PODWOZIE ?

Za to, co reprezentuje pod względem wysokiej technologii w stosunku do samochodu elektrycznego. Bardzo ważne jest dla mnie, aby być świadomym wszystkiego, co dzieje się w zakresie innowacji i rozwoju rynku w odniesieniu do wszystkich moich działań. Kwestia ochrony środowiska jest ważna, ale tutaj strona technologiczna była ważniejsza. Obecnie Porsche jest pod tym względem najbardziej zaawansowanym producentem.

TO WYBÓR, KTÓRY MOŻE BYĆ ZASKAKUJĄCY, PONIEWAŻ JESTEŚ RACZEJ ZWIĄZONY Z FERRARI...

W GT, w ramach projektu Iron Lynx i Iron Dames, przez ostatnie cztery lata, łącznie z tym, zespoły były powiązane z Ferrari. Różni kierowcy ścigają się w 488 GTE i 488 GT3 w kilku kategoriach, m.in WIĄZYW WECThe 24 godziny Le Mans lub w Ferrari Challenge. Dlatego jesteśmy całkowicie otwarci na partnerstwa i współpracę z innymi markami.

TO W FERRARI ZACZĄŁEŚ KARIERĘ KIEROWCY W 2014 ROKU OD ICH SZKOŁY JAZDY. CO TA MARKA REPREZENTUJE DLA CIEBIE?

Jako miłośnik sportów motorowych i samochodów, ale także kolekcjoner, Ferrari jest marką, która jako pierwsza zaczęła certyfikować swoje modele kolekcjonerskie. Dzieje się tak nawet w przypadku nowoczesnych samochodów. Jak na przykład LaFerrari Aperta, do której dołączono świadectwo pochodzenia i książkę. Ferrari robi to systematycznie, czy to Testarossa, czy 599 GTO. Dzięki temu ich klienci, niezależnie od tego, czy są kolekcjonerami, czy amatorami, mają możliwość śledzenia i wiedzą, że tak naprawdę mówimy o produkcie F.

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz