Dziesiąta runda mistrzostw, rallye Finlandii rozpocznie się w piątek rano od testów. Zespoły przybyły jednak w zeszłym tygodniu i od tego czasu dopracowują swoją instalację. Duża konstrukcja Hyundai czyli ten położony tuż nad brzegiem jeziora Päijänne, to ten, którego budowa wymagała najwięcej czasu M-Sport zakończył rozbijanie namiotów we wtorek po południu.
Podczas gdy niektórzy angielscy mechanicy wieszali igloo, nie zapominając o zabezpieczeniu przed deszczem, inni wykorzystali kilka pięknych dni, aby przywrócić samochody rozpoznawcze do pierwotnego stanu. Dwa Focusy RSAdriana Fourmaux i Gusa Greensmitha dokładnie obserwowano przed zamontowaniem nowych amortyzatorów, ponieważ stare ucierpiały na greckich drogach. Po zdefiniowaniu przestrzeni i wyposażeniu jej we wszystko, co będzie przydatne podczas wydarzenia, Rally1 zostały zainstalowane na stojakach.
Przez kilka godzin poddano je ponownej inspekcji, a następnie otrzymano najnowsze informacje i ostateczne ustawienia określone podczas testów. Jeśli wśród panowało podniecenie Toyota, Hyundai i M-Sport, aktywności nie brakowało także w zespołach prywatnych.
Zajęci amatorzy
Dzięki kompleksowi Paviljonki, rodzaj ogromnego centrum wystawowego z kilkoma gigantycznymi halami, Rajd Finlandii zawsze był jednym z najlepszych miejsc do organizacji spotkań przedstawicieli WRC. Te gigantyczne hangary wydają się jednak bardzo puste, gdy w środku znajduje się zaledwie około trzydziestu zawodników. Przybywając później, w tym roku w obiektach prywatnych nie brakuje miejsca!
PRZECZYTAJ TAKŻE : Jakie zmiany w Rajdzie Finlandii?
Proces obserwowany wśród profesjonalistów powtarza się przy montażu ciężarówek, plandek, namiotów i skrzynek narzędziowych. Finowie z Print Sport Racing mają jedną z najbardziej imponujących instalacji we flocie z pięcioma Rally2 (3 Polo i 2 Fabia) dla kierowców, którzy odegrają główne role w WRC 2. Teemu Suninen w rzeczywistości odkryje Volkswagena, a Nikolay Gryazin dążyć do dobrego wyniku.
Rosjanin w zeszłym tygodniu wystartował w rajdzie w Finlandii (Kokkolan Ralli), a jego samochód przed rundą światową przeszedł pełny serwis. Prawie całkowicie zdemontowany, stopniowo otrzymywał nowe części, aby był gotowy na test w piątek rano.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)