Jeśli w czwartek, 2020 stycznia, zakwestionowano dwa pierwsze etapy wyścigu Monte-Carlo 23, w rzeczywistości działania wojenne rozpoczęły się w drugim sektorze czasowym.
Jadąc po całkowicie suchej i szybkiej drodze, SS1 nie stworzyło żadnych luk, co SS2 szybko skorygowało. Trasa przerywana dwoma podjazdami i kilkoma oblodzonymi fragmentami Thierry Neuville i Nicolasa Gilsoula (Hyundai) wyróżniać się.
Belgowie, nieco w tyle po SS1, więcej niż tylko odzyskali. Wracają do parku serwisowego ze spokojem ducha i nie bez powodu: 19 cala przed nimi Sebastian Ogier i Julien Ingrassia oraz 25”1 dla swoich nowych kolegów z drużyny Ott Tanak i Martina Jarveoję!
Jeden z nowych rekrutów Toyota Gazoo Racing, Elfyn Evans, goni Otta Tänaka o kilka dziesiątych sekundy. Z tyłu różnica jest znacząca. Współrekordzista zwycięstw w Monte-Carlo, Sébastien Loeb i Daniel Elena zostali odrzuceni już niemal po minucie!
Klan M-Sport jest w jeszcze większych trudnościach. Teemu Suninen poddał się z powodu problemu ze skrzynią biegów, natomiast Gus Greensmith zatrzymał się na poboczu. Pomimo problemu z wysoką temperaturą silnika Forda Fiesty (liście blokujące wlot powietrza) przeżywa jedynie Esapekka Lappi.
En WRC 2, Adriana Fourmaux (Ford) stracił ponad trzy minuty na końcu SS2 z powodu wciąż nieznanego problemu. Okrutne rozczarowanie dla Francuza, który podczas OS1 był szybszy od Madsa Ostberga (Citroëna).
Ranking po SS2:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)