Le Rajd samochodowy Monte-Carlo to jedno, jeśli nie najniebezpieczniejsze wydarzenie w kalendarzu Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC). Sebastian Ogier i Julien Ingrassia (Toyota) przekonaj się o tym dzięki siedmiu sukcesom.
Ponadto piąte miejsce zajęte po dwóch odcinkach specjalnych w czwartek 21 stycznia prawdopodobnie nie zmartwi zbytnio francuskiego kierowcę.. „Jutro warunki rano będą prawdopodobnie skomplikowane i oczywiście w tym rajdzie jest jeszcze wiele do zrobienia. To nie jest dobry początek, ale będziemy nadal walczyć i jestem pewien, że jutro rano samochód będzie gotowy na 100% i pozwoli mi dać z siebie wszystko., on mówi.
Bez żadnych wstrząsów w tym roku, rozgrzejmy się przed początkiem #RajdMonteCarlo z siedmiokrotnym zwycięzcą @Sebogier. przygotowując się do swojej domowej imprezy #ToyotaGAZOORWyścig #PrzesuwanieLimitówDlaLepszego #YarisWRC #WRC pic.twitter.com/9I1HdgRdt7
— Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) 21 stycznia 2021 r.
Osoba nosząca numer 1 miała jednak problemsosna w tym pierwszym kroku, z boku pedału hamulca swojego Yarisa. „Nagle w połowie etapu mieliśmy problem z hamulcami, pedał spadł do samego końca, a ja nie miałem żadnych hamulców. To był dość straszny moment, ale na szczęście było pod górę, więc udało mi się kilka razy dopompować, aby zwolnić samochód przed zakrętem.
Oczywiście potem moja pewność siebie całkowicie spadła, pompowałem cały czas. Na połączeniu próbowaliśmy coś znaleźć, ale z tego, co widzieliśmy, nie było żadnych wycieków i żadnych problemów. Oczywiście wynik drugiego etapu również nie był dobry, częściowo dlatego, że byłem ostrożny ze względu na hamulce. »
Dodatek wcale nie jest niepokojący, bo tylko oskarża 16''9 straty do liderów Otta Tänaka-Martina Järveoji (Hyundai).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)