Na początku remis z punktacją Rajd samochodowy z Niemiec 2017, Sebastian Ogier (Forda) i Thierry Neuville (Hyundai) wydawało się, że są gotowi na zacięty pojedynek, aby zyskać początkową przewagę przed ostatnimi wydarzeniami sezonu.
O ile Belg wczoraj wieczorem objął prowadzenie nad Francuzem, po błędzie rywala w ostatnim sektorze, kierowca Hyundaia dziś rano w pierwszym odcinku specjalnym poniósł duże straty problem z lewym tylnym kołem Twojego i20.
.@thierryneuville napotkałem problemy na SS9 dziś rano. @ADACRally #WRC pic.twitter.com/HLO3jaEvcB
— AUTOhebdo.fr (@autohebdo) 19 sierpnia 2017 r.
Po sprawdzeniu uszkodzeń Neuville poddał się przed powrotem do pomocy. Jeśli przyczyny problemu nie są jeszcze jasne, Nicolas Gilsoul, pilot Belga, zaczął wyjaśniać.
« To było na wolnym skrzyżowaniu, skręt w lewo z liną i nie rozumiemy co się stało, Gilsoul wyjaśnił. Po prostu poczuliśmy mały szok na tylnej osi. Wygląda jakby coś pękło w zawieszeniu. Nie wiem. Najpierw musimy przeanalizować, a potem dowiemy się więcej. »
Ott Tanak poszerza przepaść
Niepowodzenia, które w żaden sposób nie zakłócają niemal idealnego postępuOtt Tanak na tym Rajdzie Niemiec. Estończyk z M-Sport uniknął pułapek związanych z dzisiejszymi odcinkami specjalnymi, zwłaszcza na długim i trudnym odcinku na Panzerplatte o długości 41 km, by zakończyć pętlę z 23-calową przewagą nad Andreasem Mikkelsenem (Citroën).
Norweg, który zakręcił na SS11 Freisen 1, stracił całe 10 cali na Ogierze, ale ustanowił najlepszy czas w kolejnym sektorze Römerstrasse. Tym samym były kierowca Volkswagena przed popołudniowymi odcinkami specjalnymi utrzymuje 6-calową przewagę nad swoim byłym kolegą z drużyny.
Elfyn Evans (Ford) utrzymuje czwarte miejsce i nadal wyprzedza Juho Hänninena (Toyota), najlepszy czas na Panzerplatte z odpowiednim wyborem twardych opon. Fin wrócił do ośmiu dziesiątych sekundy za Evansem. Craiga Breena (Citroën), Jari-Matti Latvala (Toyota), ofiara problemu z hamulcem ręcznym, i Hayden Paddon (Hyundai) podążają w rankingach.
En WRC-2, Jan Kopecky (Skoda Fabia R5), dziewiąty w klasyfikacji generalnej, pozostaje liderem kategorii przed Ericiem Camilli (Ford Fiesta R5) i Pontusem Tidemandem (Skoda Fabia R5), którzy zwolnili na Panzerplatte z powodu przebicia opony.
Drugi przejazd tego dnia na trasie ES, obejmujący dwa okrążenia na Arenie Panzerplatte, rozpocznie się po południu o 15:16 i będzie zawsze śledzony na żywo na naszej stronie internetowej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)