Petter Solberg odzyskał dawny poziom dzięki swojemu Citroënowi C4 WRC, może teraz powalczyć o podium. Drugi w Türkiye Norweg zajął miejsce daleko od Sébastiena Loeb ale wiedział, jak być konkurencyjnym. Jednak posiadanie własnego zespołu oznacza, że musi zwracać uwagę na swój samochód. Szczególnie podczas takich wydarzeń jak np Rajd samochodowy z Türkiye, gdzie było mnóstwo kamieni i kamyków. „ Jestem teraz klientem „, powiedział AUTOhebdo. „ To „moje” pieniądze. Budżety moich sponsorów są stałe. Nie zwiększają się w zależności od tego, co zepsuję. »
Właśnie dlatego Mistrz Świata z 2003 roku jest niewątpliwie bardziej rozważny i ostrożny niż kierowcy fabryczni i w niektórych sytuacjach traci kilka sekund. „ Dlatego tak bardzo cieszę się z drugiego miejscakontynuuje. Wróciłem ! Jestem tutaj ! Gotowy do podboju, ale nie w trudnym terenie. Tutaj, gdybym siedział za kierownicą służbowego samochodu, zrobiłbym wszystko. Aby odnieść zwycięstwo wszędzie, musisz być kierowcą fabrycznym. »
Pomimo takiego stanu rzeczy Petter Solberg uważa, że jeśli teren będzie odpowiedni, będzie mógł pokazać swoją przewagę. „ W tym roku wygram jeden. Z moim zespołem będzie jeszcze piękniej. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)