Podobnie jak cały świat sportów motorowych, WRC została wstrzymana do czasu, aż nasze społeczeństwo będzie mogło uporać się z pandemią koronawirusa.
W przeciwieństwie do innych sztandarowych dyscyplin, Rajdowe Mistrzostwa Świata miały jednak czas, aby trzy imprezy przebiegły niemal normalnie, pomimo braku lodu w Szwecji i Rajd samochodowy Meksyku uległ skróceniu już z powodu rozprzestrzeniania się wirusa.
Testy, które pozwoliły nam wreszcie zobaczyć w akcji tego, którego przedstawiamy jako kolejną generację świata, Kalle Rovanperä. Młody Finn z Toyota Gazoo Racing zadziwiło wszystkich swoim podejściem do rajdów, które odkrył za kierownicą WRC, a zwłaszcza wewnętrznie, gdzie jego „mądrość” na temat napotkanych sytuacji zaskoczyła niejednego.
„Byłem jak dotąd na wszystkich sesjach treningowych i byłem pod wielkim wrażeniem sposobu, w jaki do nich podchodził, zwłaszcza tej dotyczącej przygotowań do Meksyku, komentuje dyrektor techniczny Toyota Gazoo Racing Tom Fowler na stronie internetowej WRC.
Jego uwagi były godne pilota z dziesięcioletnim doświadczeniem, a jego cele były całkowicie jasne. Przyjechał, chcąc oswoić się z samochodem i dojechać nim do mety […] Jest oczywiście wyjątkowym kierowcą, a jego początek sezonu to podkreśla. »
5. miejsce w Rajdzie Monte Carlo bez większych błędów, 3. miejsce w Szwecji na terenie, który bardziej mu odpowiada i ponownie 5. w Meksyku po raz pierwszy na szutrze w Yarisie WRC. Nie da się powiedzieć, że Kalle Rovanperä przegapił swój debiut w Toyota Gazoo Racing na najwyższym światowym poziomie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)