Zanim sporty motorowe zostały wstrzymane w obliczu pandemii koronaawirusa, firma Toyota Wyścigi Gazoo ujawnił zdjęcia samochodu rozwojowego opartego na nowym GR Yaris, potencjalnie nadającego się do użytku w WRC od 2021 na jeden sezon przed zmianą przepisów technicznych i pojawieniem się hybrydyzacji.
Podstawa, która mogłaby zostać wykorzystana również przy opracowywaniu przyszłego japońskiego WRC w 2022 roku, ale ostatecznie nie należy tego rozwiązania utrzymywać.
Struktura Tommiego Mäkinena w rzeczywistości przedłuży rozwój obecnego Yarisa WRC, wprowadzonego na rynek w 2017 r., aby móc startować w wyścigach w 2021 r. « Naszym planem jest ciągłe ulepszanie obecnego Yarisa i użytkowanie go w 2021 roku, określa stajnię.
Przed pandemią zebraliśmy ważne informacje z naszych testów z GR Yarisem i wersją WRC. »
Zrozumiała z finansowego punktu widzenia zmiana kierunku w obliczu obecnych trudności, która pozwoli Toyocie na utrzymanie bazy, która w szczególności umożliwiła Ott Tanak zdobyć koronę w 2019 roku.
Jednak od przyszłości okaże się, kto będzie prowadził samochód w 2021 roku Sebastian Ogier nadal pozostaje niepewne, nawet jeśli Francuz nie ukrywał takiej możliwości przedłużyć swoją przygodę z Toyotą o kolejny rok.
Marka wznowiła również testy w Finlandii na żwirze, aby przygotować się na koniec sezonu, w którym w kalendarzu mogłoby pojawić się kilka rund europejskich zastąpić wydarzenia odwołane w ostatnich tygodniach.
Wreszcie możemy wznowić testy i dziś wyruszyć w szutrowe drogi Finlandii #YarisWRC!#Toyota #ToyotaGAZOORWyścig #WRC pic.twitter.com/biIMz7OVXc
— Toyota GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) 15 czerwca 2020 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)