Andreas Mikkelsen na czele w Niemczech

Andreas Mikkelsen przejechał pierwszy przejazd piątkowych odcinków specjalnych na prowadzeniu w Niemczech i przed Fordem Fiestą WRC Otta Tänaka i Sébastiena Ogiera. Jari-Matti Latvala i Dani Sordo przegrali mocno.

opublikowany 18/08/2017 à 14:22

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Andreas Mikkelsen na czele w Niemczech

Świetnie się bawiąc w SS4 Rajd samochodowy z Niemiec w ten piątkowy poranek, Andreasa Mickelsena przejął kontrolę nad wyścigiem przed ostatnim sektorem czasowym. Norweg z Citroën Racing utrzymał przewagę na koniec piątego odcinka specjalnego i objął prowadzenie w wyścigu z 4-calową przewagą nad Ott Tanak (Ford) i 5″6 dalej Sebastian Ogier (Bród).

Aktualny mistrz świata zszedł jednak z kursu w pierwszej OS-ie tego dnia, ale był w stanie ograniczyć stratę czasu na utrzymywanie kontaktu z liderem. Elfyn Evans (Ford) zajmuje czwarte miejsce z przewagą 14″8 Thierry Neuville (Hyundai).

Belg, lider mistrzostw świata, z pewnością wygrał SS5, ale w trzecim sektorze pomiaru czasu przeżył ogromnego stracha, zjeżdżając z drogi i częściowo przejeżdżając przez winnice. Prowadząc Hyundaia i20 z uszkodzonym przodem, Neuville musiał uporać się z chroniczną podsterownością i stracił 17 cala na rzecz Mikkelsena.

Sordo odchodzi, Latvala traci grunt pod nogami

Za Neuville, Toyota W dalszej kolejności w rankingu plasują się de Esapekka Lappi i Juho Hänninen Craiga Breena (Citroën) i Hayden Paddon (Hyundai), ofiary przebicia opony w SS4.

Nazywa się jedna z głównych ofiar poranka Dani Sordo (Hyundai) wypadł z trasy w czwartym odcinku specjalnym, w tym i20 WRC znalazła się około czterdziestu metrów pod drogą. Hiszpańska załoga radzi sobie dobrze, a samochód się nie przewrócił.

 

 

Kolejny przegrany tej pętli, Jari Matti Latvala. Kierowca Toyoty, piąty przed SS5, stracił prawie półtorej minuty w ostatnim sektorze z powodu problemów z silnikiem w swoim Yarisie WRC. Fin jest 10. w rajdzie z wynikiem 1'36″8.

W WRC-2 Jan Kopecky (Skoda Fabia R5) prowadzi w tej kategorii przed Pontusem Tidemandem (Skoda Fabia R5) na 5″9, Teemu Suninenem (Ford Fiesta R5, na 22″6) i Yoannem Bonato (Citroën DS3 R5), uzyskał czas 23″3 i był autorem doskonałego startu w rajdzie pomimo 10-calowej kary za opóźnienie na punkcie kontrolnym w związku z problemem z silnikiem. W piątkowy poranek Francuz uzyskał dwa najlepsze czasy.

Popołudniowa pętla rozpocznie się o 16:17 i będzie ponownie transmitowana na żywo na naszej stronie internetowej za pomocą naszego tekstu na żywo.

Ranking Rajdu Niemiec

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz