Bez Loeba Hyundai wraca do Niemiec, aby zwyciężyć

Andrea Adamo ma nadzieję, że dzięki Neuville, Sordo i Mikkelsenowi uda mu się utrzymać przewagę na drugim asfaltowym terenie sezonu 2019 po Korsyce.

opublikowany 19/08/2019 à 11:42

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Bez Loeba Hyundai wraca do Niemiec, aby zwyciężyć

Le Rajd samochodowy of Germany 2019 (22-25 sierpnia) to druga runda Rajdowych Mistrzostw Świata Tarmac. Zwyciężył już na Tour de Corse tej wiosny zespół Hyundai pragnie utrzymać pozycję lidera na tej powierzchni, choć rekordzista imprezy, Sébastien Loeb, jest nieobecny. 

Andrea Adamo, szef struktury zlokalizowanej niedaleko Alzenau (dwie godziny jazdy od bazy wydarzenia), utrzymuje swoje ofensywne pozycje. „Wiemy, jak zdobywać duże punkty w Niemczech, już tam wygrywaliśmy i kilkakrotnie stawaliśmy na podium. Od nas zależy, czy dołożymy wszelkich starań, aby nie przekroczyć tytułowego celu. » 

 

Włoch wydaje się być nadmiernie zmotywowany. „Dani Sordo powraca z nami po raz pierwszy od zwycięstwa na Sardynii (Włochy), a w Niemczech zawsze trzyma tempo (sukces w 2013 r., przyp. red.). Andreas Mikkelsen będzie tam dzięki dwóm dobrze przeprowadzonym rajdom na szutrze. Mamy nadzieję, że z taką samą energią wyruszy na asfalt. »

Thierry Neuville i Nicolas Gilsoul zaoferował południowokoreańska marka odniosła pierwszy sukces w WRC wśród niemieckich winnic latem 2014 roku. Belgijski duet podchodzi do tego spotkania z chęcią i powagą – jak wyjaśnia drugi pilot. 

„Musisz zachować szczególną czujność, ponieważ na skrzyżowaniach i drogach dojeżdżasz z pełną prędkością czasami trzeba zahamować, zanim zobaczysz drogę– precyzuje Nicolas Gilsoul. Jeśli możesz zrobić niewielką różnicę podczas hamowania, jesteś na dobrej pozycji, aby stworzyć dobrą przewagę na końcu odcinka specjalnego. Ten rajd jest trudny, ponieważ jest wiele ciasnych zakrętów. Bardzo istotne jest posiadanie odpowiedniego opisu każdej tury. »

Jego partner dodaje kolejny typowo niemiecki aspekt. « W trzech krokach masz tak wiele różnych cech. Mamy winnice, potem odcinki specjalne Saary i wreszcie słynne tory na terenie wojskowym Baumholder”.– wyjaśnia Thierry Neuville, który będzie chciał odrobić 25-punktową stratę do lidera Ott Tanak (Toyota). 

" Ponadtopogoda odgrywa kluczową rolę w ostatecznym wyniku testu. Najnowsze edycje zawsze były pod tym względem bardzo zaskakujące. To bardzo utrudnia wybór opon. »

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz