Jesienią ubiegłego roku zaskoczyli wszystkich, wyrażając chęć powrotu do Rajdowych Mistrzostw Świata. Prezentując nową, pośrednią wersję swojego i20 WRCwe wtorek, 5 marca, na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie, Hyundai właśnie zrobił znaczący krok naprzód. Od pierwszych testów i ukazały się pierwsze zdjęcia, nowa ramka od koreańskiego producenta ma zupełnie nową sukienkę, z „ulepszenia aerodynamiki, podwozia i zawieszenia”, podaje szczegóły marki.
Następny krok to przejście przez prywatne testy, które z ich strony powinny rozpocząć się nieco później w tym roku w różnych miejscach Europy. „Nadal jesteśmy na początku tego ekscytującego projektu, a harmonogram rozwoju samochodu i zespołów jest napięty. Najnowsza wersja i20 WRC skupiła się na aerodynamice w celu ulepszenia układów chłodzenia samochodu, wyjaśnia Michel Nandan, główny francuski zespół Hyundai. „Nowe tylne błotniki i spojler nadają i20 WRC nowy wygląd, podczas gdy pod nadwoziem wprowadzono ulepszenia w zakresie sztywności zawieszenia i podwozia w ramach przygotowań do programu wzmocnionych testów w dalszej części roku.
Znajdź nasz raport specjalny poświęcony Hyundaiowi i20 WRC, a także nasz ekskluzywny wywiad z Michelem Nandanem w nowym numerze AUTOhebdo (nr 1899) dostępnym już w: wersja cyfrowa a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)